Bic&Bac Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Når må man bestemme når pappaen skal ha permisjon? Vi kunne tenkt oss å vente til etter babyen er født, men det må vel bestemmes på forhånd og kan ikke endres? Hvis babyen tar flaske, vil kanskje pappaen ha permisjon tidlig, men hvis det kun er amming vil det bli tungvint...
loffmusa Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 det lurer jg og på. men ettersom jg forsto sist når jg spurte om dt der så tror jg at vi må fastsette en tid,men dn kan endres ved å si ifra te nav i RIMELIG tid før:) men du kan jo ringe ditt nav kontor å høre:)
Nå kommer nr. tre Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Det går ikke an å planlegge alt på forhånd,men jeg pleier å møte personlig og snakke med hun som skal ha min søknad. Så noterer hun at det vi ikke vet ennå kommer vi tilbake til. Så vil Nav (her ihvertfall) ha beskjed ca 4 uker før det skal foretaes en endring. Dette er ikke noe problem.
Herkules Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Du behøver ikke å bestemme det nå, sist skrev jeg at vi kom tilbake til pappaperm og ferie
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Herkules har rett. Det er slik vi har gjort det nå, må bare melde det helst innen 4 uker før far skal ta ut sin perm og ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå