Gå til innhold

Odenwälder vinterpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor folk har kjøpt sine Odenwälder poser? Fins det noe nettbutikk?

Ser også at de kommer i forskjellige str... hvilken str velger man? :/

På forhånd takk for svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte vår dunpose på barnahus. Babyshop førte også disse i fjor mener jeg.

På www.lilleprinsen.no har de en annen type med allergivennlig fyll, disse koster litt mindre, 900kr, mener jeg ga 1300kr for min og da var det 500kr avslag.

Dunposene er nok litt lengre, da må man dytte den litt inn i seg selv nederst så det ikke blir mye luft rundt beina til babyen så h*n blir kald. Jeg har selv kjøpt en annen pose i 100% ull for å ha på begynnelsen, og så tar jeg heller dunposen fra han er ca 1 år tenker jeg :) Den er jo ganske stor, skal passe barn opp til 3-4år.

Skrevet

Jeg kjøpte den på BarnasHus og på babysshop så sa de at de ikke fikk føre denne lenger, siden det var det Barnashus som skulle ha enerett på (dette var i bærum hvor butikkene ligger veldig tett så det er mulig det er annerledes i andre steder i landet)

Kjøpte min på tilbud og jeg kjøpte den med bamse i.

Det finnes de med saueskinn og de med uttakbart saueskinn og de som er fylt med noe annet enn dun.

Vi fikk en liten dunpose til gutten vår i dåpen som var mye mindre Det var en minisovepose rett og slett. Den var helt fantastisk og vi brukte den hele vinteren og på våren når han begynte med sportsvogn så åpnet jeg den og brukte den som dyne.

Dette var en pose jeg ikke vet hvor man får kjøpt, men de er leverandør av verdens beste dunsoveposer så denne var av høy kvalitet.

Ja avsporing Vi kjøpte derfor ikke Odenvälder posen før neste sesong.

Hadde da så mange saueskinn at vi ikke følte behov for å ha pose med skinn.

Jeg er veldig fornøyd med størrelsen på den vi kjøpte, vet det fins lengre, men syns denne har god plass i flere år og at den er håndterlig i vognene

Jeg har en vogn med god plass både i bag og sportsdel så ja fornøyd

Lilleprinsen.no har hatt litt forskellige typer til en litt lavere pris enn butikken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...