frøydis m/ 4 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 ULLSOKKER!!! Etter en heller kald st.hans feiring ute i havgapet var det ikke mulig å få varmen igjen i nedre del av kroppen, dermed glimtet søvnen med sitt fravær. Til slutt stod jeg opp av sengen og fant fram ullsokkene,- det var nydelig det. Lenge leve den sørlandske midtsommeren!!
dritgrei hei hei! Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg håpet det sto BRAD PIT, eller noe i den dur, men ullsokker er litt bedre. det er i alle fall ikke skilsmissegrunn ;-) vi lot st.hansaften forbigå i stillhet .... ingen her i huset som vet at det var arrangert diger fest rett nedi høgget her, det var dritkaldt og blåste fort bortover og regnet hardt både bortover og nedover av og til, så da.... var det i seng klokka sju som vanlig :-) men ullsokkesoving, det er deilig når behovet melder seg, fint du fikk sove... hmmm hvis jeg tar på meg ullsokker i natt.... tenke tenke... ;-)
frøydis m/ 4 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Spørs jo om dritgreibabyen blir mindre sulten og kosete av at du har på ullsokker, men det kan jo være verdt et forsøk :-) Det er iallfall varmere hvis du må opp av senga! Og ingen har vondt av å "slippe" st.hans feiring i slikt vær :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Blir ikke unger trøtte av at mor har på ullsokker?????? Det skjønner jeg ikkeno av :-)
Plutseliten :) Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Ullsokker er sexy og ikke minst en deilig og varm oppfinnelse Varme tanker til min supertante som holder meg varm på beina med dette praktiske plagget Og så heier vi frem litt sommer og varme....for det er snart juli!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå