Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på tidlig ul i dag pga MA i forrige svangerskap.. Er 8+6..

Kjenner jeg har skikkelig blandede følelser, gruer meg veldig for at det ikke skal være noe, samtidig som jeg gleder meg veldig til å se liv..

Og tiden går så sakte, har ikke time før i tolv tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vil bare ønske deg masse lykke til =) Det er sikkert en pitteliten baby som vokser i magen din, og ett hjerte som slår!

Hold oss oppdatert!

Skrevet

Skal dit nå jeg også... 10. Samme årsak + blødning i dette.. Ønsker deg masse lykke til!!!!

Skrevet

Hei :-)

Vil bare ønske deg lykke til :-) Det går nok bra skal du se

Du får holde oss oppdatert.

Jeg synes det er nesten like spennende når andre skal på ul som når jeg selv var på ul

Lykke til :-)

Skrevet

Åhhh så spennende. Var også på UL forrige uke men en MA friskt i minne, så vet akkurat hvordan du har det. Helst så går det bra :):) Jeg fikk se en frisk spire på 18.3 mm forrige uke og pustet lettet ut.

Kom innom og oppdater oss, da please!!!!! LYKKE TIL!!!!!!!

Skrevet

Hei. Vet hvordan du har det. Skal på ul i morgen og hadde en MA i jan. Gruer meg skikkelig. Er 7+2 i dag. Håper alt går bra og vi begge ser friske spirer med hjerte og alt.. Lykke til.

Skrevet

Nå er jeg tilbake!!

Fikk se en helt perfekt liten spire, med et bankende hjerte!! :-) For en lettelse!!

Gu trodde at jeg kanskje var litt lenger enn beregnet, ca en uke, men det justerer de på den ordinære ul i uke 18..

Utrolig deilig å være ferdig med det, nå skal jeg prøve å slappe av og nyte dette!! :-) Lykke til dere andre også!! Og takk for omtanken!! :-)

Skrevet

Så bra!:) Deilig å få bekreftet at alt er som det skal..:)

Kan jeg spørre hvor stor spira var? Jeg var selv på ul for 6 dager siden, da var jeg 8+5 på vei(hvertfall noe rundt der) og spira var 2,4cm..:)

Skrevet

Jeg var på ul i går, 8+4 og da så de en 19,8 mm lang spire med bankende hjerte! Så 2,4 cm er jo veldig bra Marte! Jeg skal tilbake om 3 uker, når jeg er 12 uker på vei! Lurer på om man kanskje kan se kjønnet da?For tidlig?

Lille jenta mi hadde feber krampe i går kveld, ble hentet i ambulanse. Hun sluttet å puste å ble helt blå, de værste minuttene i mitt liv!!!!!!

Skrevet

Uff, så grusomt Susanne!! Det er alle foreldres mareritt... Stakkars lille jenta.

Hvordan går det med henne nå?? Og hvordan går det med deg??

Klem

Skrevet

Går greit med henne nå, uff det var helt ekkelt å se på. Jeg fikk panikk, ikke det lureste, men når en ser barnet sitt bli blå og ikke puste får i hvertfall JEG panikk. Heldigvis var jo min mann der, og fikk kjefta litt på meg! Men de var super flikne og snille på sykehuset!Tok seg veldig godt av jenta mi!!!

Skrevet

Det var godt å høre at alt gikk bra. Skjønner godt at du fikk panikk, er jo ikke så unaturlig når man står midt oppe i en slik situasjon...

Håper dere tar det med ro og tar litt ekstra godt vare på hverandre i dag...:)

Skrevet

Ja vi har kost oss hjemme Emilie og jeg! Er jo veldig kvalm, så er jo ikke så mye vi kan gjøre annnet enn å sitte stille å lese bok! Men hun syns jo det er gøy da!

Skrevet

Hei..

Så på ul bildet, og der står det 5,3 cm.. Men det kan jo ikke stemme, det betyr jo at jeg er nesten 1 mnd lenger.. Og det får jeg i hvert fall ikke til å stemme..

Men jeg skal til legen min på torsdag, og da skal jeg ta med bildet, og spørre henne om det. For i så fall så må jeg jo ha en ny ul for å finne ut hvor langt jeg egentlig er på vei.. Nå ble jeg plutselig forvirret!!

Jaja, spiren lever i hvert fall, og det er det viktigste!! :-)

Skrevet

Hipp Hurra for liten spire!!!!! Snart får den en liten spirevenn hos meg.. ;)

Skrevet

Oj, 5,3cm er jo masse...:) Ville jo vært supert dersom du pluttselig "hoppet over" en mnd!:) Lykke til på torsdagen hvertfall, håper du får svar på det du lurer på..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...