Gå til innhold

1 uke igjen..


Hikken

Anbefalte innlegg

..så er det juli! Flere enn meg som synes tiden har gått (litt for) fort? Plutselig er det straks vi som skal i ilden (noen har kanskje implodert allerede), vet ikke om jeg er helt klar!

Alt er riktignok handlet inn, senga er redd opp og vogna står klar på verandaen, men jeg sitter stadig og lurer på hvor de siste 6 mnd har blitt av. Jaja, helt klar blir man kanskje ikke før man sitter der med babyen sin i armene, det er kanskje sånn det skal være :-)

Men herregud, som jeg gleder meg!

 

Ha en flott dag videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe... Jeg kan signere på det du skriver Helene!

 

Synes også tiden har gått kjempe fort! Sånn jeg har det nå så har jeg ikke noe imot å vente litt til på vesla (ca 5 uker igjen til termin i slutten av juli:))... jeg har nemlig en del som må komme på plass enda, og en del sommerplaner som jeg har lyst til å gjennomføre:)

 

men gleder meg noe sykt! og tar i mot med glede så fort hun melder sin annkomst!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag glädjer mig helt enormt jag. Kunde tänkt mig föda idag, men vill vänta till jag är födeklar då så snuppa mig har det bäst :) Men som sagt, ser fram emot sykt mycket till allt som ligger framför oss nu.

Första gången jag får henne upp på brystet och se henne i ögonen. Se samboern min ha henne i sina armar. Första blöj bytet. Amming.. bla bla bla bla haha... Kort sagt glädjer mig som en unge till att få unge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...