edvina har fått en gutt Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Har egentlig ikke lyst ettersom jeg vet at de fleste frisører bruke farge som vi ikke helt vet om er sikker. Men så vet jeg jo at jeg er litt overforsiktig med alt også. Trenger å farge håret tilbake til brunt(opprinnelig) slik at håret ikke trenger så mange behandlinger i svangerskapet.
KaWi Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har farget håret hjemme. Har en venninne som er frisør og hun sa farg i vei! Og det har jeg gjordt =) Har liksom ikke lyst til å være heeelt grå når babyen kommer. Det eneste jeg har fått med meg er at man skal være forsiktig med å bleke det, det er fordi det kan bli en annen reaksjon enn det som er vanlig pga. hormonene. Lykke til =) og kos deg videre med magen =)
Aggie Bird Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Man burde ikke farge håret når man er gravid. Søstra mi er frisør, og fraråder gravide å farge håret selv om det er i salongen. :-)
Giinaღ Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Snakket også med frisør som fraråder å farge håret inntil bunnen når man er gravid. Spesielt bleking sier hun at IKKE er bra. Kommer iallefall ikke til å farge før de 12 ukene er over. Kanskje jeg tar noen foliestriper senere.
Mamma for 3<3 Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Det er absolutt ikke farlig å farge håret når man er gravid. Jeg har vært frisør så vet hva jeg snakker om. Håret er dødt og fargen kommer jo ikke inn i huden på noen som helst måte. Derfor det ble annsett som farlig før i tiden er pga at da ble det brukt sterke og farligere kjemikaler i farge, som ikke blir brukkt i dag, og det kunne være farlig å puste inn. Så farg i vei:)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Jeg bleiker håret mitt. Tok etterveksten og tok "kald-skyld" på håret for å få vekk gul toner. Tihi det fikk en grønnaktig glans på de mest slitte tuppene. Hehehe, men det gikk over med vanlig vask!!! Bruker god Shampo da. Har både svigerinne og to venninder som er frisør og de sier det er helt ufarlig, kan kun gå utover deg selv. Så neste gang jeg tar etterveksten så har jeg ikke planer den kvelden i alefall =)
SiljeMoor Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Er også frisør, er heelt ufarlig, er som hun over her sier, håret er dødt!!...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå