lene_86 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Nå har jeg sittet her og lest så mye om SPA blant gravide.. Jeg er akkurat hjemme fra syden. Der lå jeg på SPA hotell, og visste ikke at dette var farlig for meg. Jeg brukte SPA anlegget (varmt), boblebad og hadde aromaterapi-behandling. Hva kan ha skjedd galt?:(Har jeg skadet barnet mitt?Er 7+5.
har spire i magen min Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 huff man kan lese seg syk...(bare sånn til informasjon). hvis den babyen har bestemt seg for å bli der så blir den der omtrent samma søren hva du gjør. (det sa legen til meg når jeg var livredd for å spontanabortere). det er jo dem som drikker alkohol, hopper og herjer, bærer tungt og som ikke ønsker barnet sitt og dem prøver å gjøre alt for å abortere...MEN dem greier det som regel ikke. det er slik denne naturen. er det ment sånn så er det det. stol på deg selv og kroppen din og den ordner opp selv. LEV normalt!! det skader mer at du tenker negativt og er så redd:) det har nok gått helt fint selv om du brukte spa:) så lenge det ikke er blod og du ikke har kraftige magesmerter så er nok alt normalt:) Ikke les så mye og ikke tenk så mye:) bare nyt å være gravid:) FØr i tida spiste folk all den maten som idag er NEI mat når du er gravid. men dem fikk friske unger dem åh!! dette er bare ett eksempel. MEn forstår at du blir redd. Men prøv å ikke tenk på det hvis alt ellers er normalt. Er du veldig redd kan du jo ringe legen din:) Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå