Mayken Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Er ikke mer en 4 uker på vei, så vidt jeg vet. Er 2. gangs gravid, men kommer virkelig magen så fort? Eller er jeg lengre på vei enn jeg tror kanskje? Er ubehagelig å sitte i vanlige bukser og belte. Har alt fått vann i kroppen, sleit med å få av meg forlovelsesringen i dag morges. Sambo sier at han ser på ansiktet mitt at jeg er gravid, og at det nok ikke blir lett å skjule, i hvertfall ikke til vi har passert 3 mnd. Er dette virkelig normalt?
MintCondition Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Det er nok mest luft da...hehe. Livmora er jo knapt på størrelse med en drue enda i uke 4
Mayken Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Hehehe... ja, er nok ganske oppblåst, men ille nok til at jeg ikke får skjult magen. Ubehagelig er det i hvertfall, skulle ønske jeg fortsatt fikk bruke hvitt tøy på jobben, det var romsligere og mer behagelig å sitte og jobbe i. Håper i hvertfall det ikke skal gå i denne farten hele svangerskapet, da blir jeg jo enda større enn sist, og da var magen svær..hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå