Mayken Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Er ikke mer en 4 uker på vei, så vidt jeg vet. Er 2. gangs gravid, men kommer virkelig magen så fort? Eller er jeg lengre på vei enn jeg tror kanskje? Er ubehagelig å sitte i vanlige bukser og belte. Har alt fått vann i kroppen, sleit med å få av meg forlovelsesringen i dag morges. Sambo sier at han ser på ansiktet mitt at jeg er gravid, og at det nok ikke blir lett å skjule, i hvertfall ikke til vi har passert 3 mnd. Er dette noermalt?
hoppefrosk Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Ja, kjenner følelsen; har allerede funnet fram gravide-buksene fra forrige gang; det gjorde jeg for to uker siden; er nå 12 uker på vei. Følte meg skikkelig oppblåst og pløsete, og ordentlig "uformelig". Nå har det jevnet seg ut litt; forrige graviditet gikk jeg ned endel var stor før jeg ble gravid. Nå begynner kroppen heldigvis å regulere seg til normalt; untatt den lille magen som ikke er mulig å skjule lenger... Så, ja jeg har hørt at andre gang viser det mye fortere. Ingen fasit; men, sånn har det hvertfall vært med meg. Første gang gikk jeg bare med vanligeklær langt ut i 4. mnd.
svanemamma Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg er tredjegangs gravid og fikk mage i uke 4/5 jeg også. Begynte med mammabukser i uke 5. Er 10+5 i dag, og det er en synlig kul på magen ja :0)
Mayken Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 oi, jeg har å se frem til tydeligvis...hehehe. Godt jeg ferie om en mnd, så kan jeg kanskje klare å skjule tilstanden til vi kommer tilbake fra ferie, da er jeg jo nesten 3 mnd på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå