Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke mer en 4 uker på vei, så vidt jeg vet.

Er 2. gangs gravid, men kommer virkelig magen så fort?

Eller er jeg lengre på vei enn jeg tror kanskje?

Er ubehagelig å sitte i vanlige bukser og belte.

Har alt fått vann i kroppen, sleit med å få av meg forlovelsesringen i dag morges. Sambo sier at han ser på ansiktet mitt at jeg er gravid, og at det nok ikke blir lett å skjule, i hvertfall ikke til vi har passert 3 mnd.

Er dette noermalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjenner følelsen; har allerede funnet fram gravide-buksene fra forrige gang; det gjorde jeg for to uker siden; er nå 12 uker på vei. Følte meg skikkelig oppblåst og pløsete, og ordentlig "uformelig".

Nå har det jevnet seg ut litt; forrige graviditet gikk jeg ned endel var stor før jeg ble gravid. Nå begynner kroppen heldigvis å regulere seg til normalt; untatt den lille magen som ikke er mulig å skjule lenger...

Så, ja jeg har hørt at andre gang viser det mye fortere. Ingen fasit; men, sånn har det hvertfall vært med meg. Første gang gikk jeg bare med vanligeklær langt ut i 4. mnd.

Skrevet

Jeg er tredjegangs gravid og fikk mage i uke 4/5 jeg også. Begynte med mammabukser i uke 5. Er 10+5 i dag, og det er en synlig kul på magen ja :0)

Skrevet

oi, jeg har å se frem til tydeligvis...hehehe.

Godt jeg ferie om en mnd, så kan jeg kanskje klare å skjule tilstanden til vi kommer tilbake fra ferie, da er jeg jo nesten 3 mnd på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...