Ellie30 er høygravid:-) Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Nå har jeg holdt på i snart 6 dager med tegn på fødsel, har jeg trodd da! Begynner å bli ganske lei igrunn. Kjenner jo at det ikke er noe system i dette, bare vondt fra tid til annen!! Jeg har nå 3 dager igjen til termin og føler vel at jeg begynner å bli desperat etter at maseriene eller kynnerene skal gå over i noe ekte her! Mistet kanskje også litt motet (he he) etter at min svigrinne fødte på torsdag, da hun hadde termin to dager etter meg, så jeg ønsker kanskje intentst en fødsel en av de nærmeste dagene nå! Jeg har tatt akupunktur for modning så det holder, og jordmor har prøvd å strippe (for hun sier jeg er helt moden og vel så det) for over en uke siden! Men det virker som om babyen min har det for godt inni magen min til å ville komme ut! Jeg er jo så spent som bare det! Dette er barn nr. 2 og jeg hadde jo håpet på at hun kom før, men ser jo kanskje ikke sånn ut nå! Forrige mann kom 10 dager før, og da hadde jeg ikke noen tegn før samme dag jeg dro på fødestua! Forskjell ja!! Sånn da har jeg fått tømt meg litt....regner med at det er flere her som føler det samme:-)
Crazywoman Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 I FEEL YOU!!! Nr 1 hos meg ble satt i gang på denne tiden og hadde ingentegn til noe før det. Denne gangen har jeg hatt kynnere og maserier siden pinse og er nå super lei. Proppen min gikk i går og jeg er KLAR!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå