dritgrei hei hei! Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 ... er littegranne slitsomme... han har hatt ei god økt på fire og en halv time i natt, men før det, og etter det er det kjipe tendenser, og jeg blir så trøtt. Det er lite dritgreipappan kan bidra med liksom, og jeg tror dette er en trend. En utrolig trøttende trend, men det er fint å være førstemann våken i verden... Kjedelig er det jo ata han klarer å vekke søstra si så det blir fest på alle bauer og kanter, men det later jeg som at jeg ikke hører... hun kan ikke stå opp halv seks, det er uaktuelt. Jeg blir litt matt jeg, men nå har jeg jo sagt det i noen uker, så jeg burde vel begynne å fokusere på det positive.... positivt... hva betyr det??? er det det samme som fullt hus, stormende jubel, tomme pappesker, støv og ØDELAGT VASKEMASKIN???? hahahahaha jeg må le, så jeg tror at positivt betyr alt det der. positivt er nok rett og slett en samlesekk over hva man kan bli trøttest av på kortest mulig tid. God Jul!
Næsningsfrua Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Tenk positive tanker osv osv.... Det er fint når en får det til! Det kan jo egentlig ikke bli verre av det? Jeg har også en bittelitt slitsom unge, selv om han er to år, i natt holdt han leven fra kl 3 til han kapitulerte i seks-tida... Og da er a mor grinete. Babyer som bråker er jeg litt mer tålmodig med, for de vet jo ikke bedre....selv om det kan røyne på. Og vips så sover han hele natta, og du sover hele natta igjen! Men hadde vaskemaskina mi blitt ødelagt, hadde jeg blitt hysterisk!!! Den klarer jeg meg ikke uten en dag engang... God jul til deg også =0)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg ble hysterisk av ødelagt vaskemaskin, så resultatet er at det dukker opp en ny en i hus i dag! jeg kan ikke leve uten vaskemaskin med tre unger som bruker klær som bare barn kan bruke dem! Jeg elsker møkkete unger, men jeg er veldig gald i å få vasket klærne deres likevel. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=29470&cid=6110 Denne deilige maskinen entrer scenen en gang før to. Når det gjelder festløver på rundt to år, så er det til å bli grinete av, det skjønner jeg godt. Jeg blir litt sur av kombinasjonen gråte/gompe-baby, våken og dritblid toåring, og en SNORKETE pappa... Når han da sleivete sier; " Ja noen må jo jobbe", før han går... hmmm da blir jeg sur kjenner jeg. han burde kjenne sin besøkelsestid, med latterlige tulleting. DEn setningen er for det første uintelligent humor, den har aldri vært morsom, og særlig ikke i dag... men jeg ropte ikke... jeg sa bare at han var teit, og det skjønte han.
frøydis m/ 4 Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Tror jeg hadde skreket av en sånn "festlig" kommentar jeg. Ser jo ut som du har vært våken nesten hele natten. Jeg er trøtt og sur idag fordi det tok litt tid før jeg skjønte det var lurt med ullsokker og så ville minsten ha mat og varme klokka 2 i natt, og det er jo ikke mor særlig vant med lenger.... Og jeg klarte å bli sur på mannen før han gikk fordi jeg hadde begynt å bake brød og kjøkkenmaskinen min egentlig er tjue år og noe er galt med den. Den sviver, men den sviver så inderlig sakte at jeg nesten må snurre den rundt manuelt, tror jeg. Og dumme mannen ser på meg som tømmer mel og kli og rug og gjær og sånn oppi og starter dette trege uhyret som nesten ikke gidder å gå rundt og så sier han: Ja, her går det unna! Og det er jo ikke så fryktelig stygt sagt det, men jeg kjente at jeg hadde lyst å rope at han burde vite at egentlig er maskinen i stykker og han heller burde kjøpe ny og iallfall burde han være glad at jeg gadd å bruke tida mi på å bake brød... men jeg ropte heller ikke, bare kikket på han så han skjønte at det var dumt sagt, men jeg er jo helt sikker på at han ikke skjønner hvorfor det var så dumt . Skal være blid og hyggelig når han kommer hjem i dag, tror jeg :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2008 jeg spurte om ikke dritgreipappan kunneringe og bestille den maskinen i går, for jeg satt i en haug av rot med tre våkne sultne unger hvorav en av dem hang i puppen... han kunne ikke det... Men jeg skal også være blid når han kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå