Gå til innhold

Hurra for dritgreijenta, HURRA HURRA HURRA!

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... riktgnok sitter hun i sengen og synger nå, midt på altfor tidlig morgen, men så lenge det er synging så er det greit... :-)

Hun skal få ordentlig dukkevogn, og en utrolig komisk og slitsom plastikleke med lyd. Jeg har kjøpt den helt selv ha ha ha ha

den synger sånn her: "har du lyst på kake, taramtaramtitei"

også sier den sånn: mmmmmmmmmmmm NAM NAM KAEKE ER DET BESTE JEG VET!!!

hahahahaha plutseliten sa jeg hadde kjøpt et kakemonster, og det er det som er sannheten... jeg er spent på om den blir en hit :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipp hipp hurra!

Å synge i senga er greit når en har bursdag, jenta har vett! Det er da en dag å feire, selv om det kanskje er bittelitt tidlig...

Får håpe du ikke kommer til å angre på bråkeleka, i så fall er det bra du har kjøpt den sjøl. Ingenting er verre enn om andre kjøper leker som irriterer meg, da kan jeg lett bli litt grinete, men har jeg kjøpt den sjøl kan jeg ikke klage :-)

Du må knusekose bursdagsbarnet masse i dag!!!

Skrevet

HURRA HURRA!!!

Blir nok en flott dag for Dritgreijenta!

MMMM kake er det beste jeg også vet :-)

Ha en flott dag da!

Skrevet

Bråkeleken er allerede både en hit, og en "shitt jeg angrer". Men den har av /på knapp, og helt til hun finner ut av den, så går det greit :-)

Skrevet

He he, tipper storebror fort klarer vise henne den knappen :-)

Nå ler jeg litt av bråkeleker he he

Skrevet

jeg også ler litt av bråkeleker, og ufattelig utaktiske menn på morgenkvisten....

Skrevet

Gratulerer så mye til Dritgreijenta, og ikke minst til mammaen...

Tenk at det er over 2 år siden vi drev og kokkelimonket, og var sikre på at nå kommer snart babyen...men det varte og det rakk! ;) Jeg synes å huske at det var en veldig fin ventetid...eller er det hukkomelsen som spiller meg et puss....

Dritgreijenta var ihvertfall verdens fineste lille sak da jeg fikk hilse på henne som nesten helt fersk...Det var en spennende tur til vestlandet husker jeg...

Klem klem klem

Skrevet

Hurra for bursdagsbarnet! Og hurra for mammaen til bursdagsbarnet!

Tipper kakemonsteret blir en kjempehit! alt som lager lyd er gøy! Det synes min sønn i allefall....

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN, DRITGREIJENTE!!!!!

Og gratulerer til den stolte mamman!

Feir med brask og bram! Man blir 2 år bare en gang!:-)

Skrevet

ÅÅÅÅÅ, store store dritgreijenta!!! Gratulerer så mye til bursdagsbarnet og mammaen. Tenk så fort tida går, nå er hun storesøster og gode greier!! Staselig :)

Skrevet

GRATULERER til snuppelure og mamman hennes!!

Tenk 2 år og stor jente..klart dagen må startes tidlig for å få mest ut av feiringen :))))

Kakemonsterleke er kult....dukkevogn er toppen av lykke for små jenter.

Håper dere får en strålende dag!!

Stor klem fra meg og suss fra minstemann

Skrevet

Gratulerer med dagen til lille hjerteknuseren. Hun må lære seg å la mamma'n sin sove, men det skjønner hun nok nå som hun har blitt så stor ;-) Kakemonster høres morsomt ut for henne og slitsomt ut for deg, så da er det bra det var du som kjøpte det.

Gratulerer til flinke mamma'n også :-D

Skrevet

som pappa'n til Lotta i Bråkmakergata sang:

"Er det en vanlig dag?

Er det en vanlig dag?

Nei, det er ingen vanlig dag,

for det er Dritgrei-jenta's fødselsdag.

Hurra,hurra,hurra!!!!!!"

Skrevet

Hipp hurra for flotte dritgreijenta og den like flotte mammaen!!!!!!!!!

Kakemonster hørtes kjekkt ut. Jeg spanderte lunsj på gjengen på jobben i dag og da ble jeg beskyldt for å være et slikt monster. For ingen andre greide å fylle tallerkenen sin like mye som meg... Men nå skjønner jeg jo hvorfor. Det var jo klart til ære for Dritgreijenta!!! Hipp, hipp hurra!

Skrevet

Gratulerer med Dritgreijenta!!! Tenk at hun er 2 år allerede!!

Skrevet

Hipp hurra og gratulerer med overstått 2-årsdag.

Håper ikke bråkeleken har tatt helt livet av deg de siste dagene.

2-åringer er jammen gode.Og dukkevogn er det stor stas med.

Lykke til med flytting og god sommer, Dritgrei!

Skrevet

Tusen tusen takk for koselige hilsninger til både jenta mi og meg... hun er til å spise på,,for hun er jammen en fin liten sak! Så fornøyd med dagen sin som aldri tok slutt... vi feiret henne til klokken var halv ni i går kveld og hun hadde det så fint hele tiden! jeg blir varm i hjertet av tanken på det lille fjeset med jordbær på, og det fine englehåret litt klissete av sjokoladekake og ketchup. hun ahr fått så mye fint. to nydelige kjoler, en av mormor og en av phantom-tanten, dukke og vogner og sengetøy og klær... og hun nyter det. Det koselige er athun syns det er artig med det som er inne i pakkene også. hun elsker å ta av tråd og papir, men hun glad for det som er inni, og det er stilig!

bråkeleken er en venn fortsatt... for den går ikke hele tiden, noe sier meg at ungene også blir litt lei av den lyden så da skrur de den av eller finner på noe annet en liten stund, så til nå har det justert seg selv... det er i alle fall stilig!

hurra for lille jenta mi, som øver og øver på å snakke.

Skrevet

Et forsinket tillykke herfra. Du skriver så malende, at man kan se tingene for seg:-) Husker også hvordan det i starten kun var innpakningspapiret som var spennende, til at det nå blir flått av fordi det er selve gaven som er spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...