Gå til innhold

Angående reunion fra ungdomsskolen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier festen å være på ungdomsskolen da, eller annet lokale? Har fått invitasjon, festen er allerede neste uke, men det står kun hva en må betale per person og litt sånt i meldingen..

Noen som har vært på sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi i klassen min skal leie et lokale - visstnok.

Et eller annet sted LANGT fra skolen. Dessuten er skolen vår jevnet med jorden..;o)

Skrevet

Det var litt rart da at det ikke står hvor det skal være.

Det jeg har fått med meg er at det leies et lokale...

Har du ingen du kan spørre?

Skrevet

Får sende melding til hun som er hovedarrangøren..Har ikke kontakt med noen av de jeg gikk på ungdomsskolen med. Fikk en melding med informasjon i dag, men stod ingenting om hvor det skulle være. Aner heller ikke hvilken mat som serveres.. (har cøliaki så det er litt kjipt),

Er litt sjenert av meg, burde vel ha spurt om dette før.. håpte jeg skulle få informasjonen jeg trengte:)

Skrevet

Gruer meg litt..men håper jo det blir kjekt. Vet ikke helt om jeg kan drikke heller, da jeg er hjemme med 2 små hele dagen derpå, og i tillegg ammer...hadde jo hjulpet litt med et par glass:/

Skrevet

Du må jo bare spørre da??!!

Hvor festen pleier å være avhenger vel fra sted til sted, hvor mange som kommer, muligheter ofr å leie lokale, hvs slags mat som serveres ol!

Skrevet

Hehe, må vera litt av ein amatør som planlegger fest men ikkje forteller kor. Du må nesten spørje ho, og du er neppe den einaste som må det.

Skrevet

Da jeg arrangerte reunion hadde jeg det hjemme hos meg. Jeg lagde mat til alle sammen og vi kosa oss kjempemasse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...