hawiis Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Sitter her med ordentlige murringer og lurer på om det er noe i gang. Har vært av og på i hele ettermiddag/kveld. Nå venter jeg bare på at det skal skje noe mer.Får ikke sove og kroppen er urolig. Noen flere som har det sånn?
Cathrine 85ogEmil Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Eg har hatt det sånn siden lørdag...og ingenting har skjedd her...men det kan hende du r heldig:D
hawiis Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Ja,hadde ikke gjort noe å ha litt hell med seg;)
Cathrine 85ogEmil Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 hehe..sant det...har nesten ikke sovet siden lørdag, går liksom bbare å veeeeeeeeenter....på at noe skal skje:D
Philippa=) Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 samma her..... lurer på om ikke babyen bare kan presse så mye at vannet går........ er så lei, allerede..... er 2. gangs og har term idag 24. hadde håpet på å få før denne dagen.... gikk 12 dager over sisst=( denne babyen er stoooor har jeg fått vite..... gtuer meg mer og mer for hver time som går....
Kjærlighet <3 Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 heisann! Hos meg var det ingen vil når fødselen startet med nummer en. Regelmessige og vonde rier fra 1.stund.4 timer senere var vi blitt foreldre :-) Med nummer to tok de vannet på sykehuset og riene startet med engang der og... Men det kan nesten ikke sammenlignes siden jeg ble pushet igang.-) (tok kun 1,5 time:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå