Gå til innhold

Dagens going i heimen

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er mellom-snupp på snart 11.

Store-snupp på 12 spurte forsiktig under frokosten i dag om når hun kanskje kunne få begynne med mascara sånn til vanlig. Og mamma'n sa at hun gjerne kunne begynne med en eneste gang. Store, glade overraskede øyne og gode klemmer til meg. Supersnillemamman.

Og over på den andre siden av bordet sitter mellom-snupp. Med blanke øyne og smil om munnen. Og sier: Ååå, jeg ble så glad på hennes vegne når jeg ser hvor glad hun ble:-)

Goingen sin det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er goingen sin det!! åhh så fint!

men 11 og 12... det var tett...har det vært artig? har det vært så fint som denne utrolig nydelige historien hele tiden?

Skrevet

Så koselig å kunne glede seg slik på søsters vegne! Det er en flott egenskap.

Skrevet

Eh, altså...

Artig?

For å si det sånn, det var egentlig ganske bra ETTER at hun nr. 2 ble sånn ca 2, selv om trassalderen hennes varte fra 2-4...

Ikke helt uten grunn at det ble bråstopp i barneproduksjonen her i heimen. Heftig tror jeg vi kan si det var, med en mann som var ukependler til Stockholm, en supersjalu og trist 1-åring. Og en illsint baby som sov ca 3 timer og 20 minutter i døgnet, med kolikk, astma og torticollis (nå visstnok kalt KISS). Og hund. Puh! Egentlig godt gjort at vi alle har overlevd. Blir noen ganger litt imponert over det.

Så... artig er vel kanskje ikke det første som faller meg inn. Kaotisk er kanskje mer betegnende;-)

MEN! Som sagt, etter at hun mellomste begynte å snakke litt og ta igjen litt ble verden en helt annen. De var plutselig likeverdige, og har stort sett vært det siden. Gode mot hverandre, og flinke til å spille på lag (ofte mot oss voksne, he, he).

Så det store spørsmålet: Hadde vi gjort det igjen hvis vi hadde visst det vi vet nå? NOT! Hadde nok ventet et ekstra år, noe som vel egentlig også var meningen;-)

Skrevet

He he, jeg har en bror som er nøyaktig 1 år og 7 mnd yngre enn meg. Og mamma sier at det var ganske kaos i perioder. - 2 unger som var like aktive, like stae og den enes utforskertrang vokste bare i takt med søsterens mestringsevne.

- Nå ser det ikke ut til at mine foreldre lærte så mye, for de fikk 2 til, og alle 4 innenfor en ramme på 5 år og 4 mnd.. - Men vi har hatt det fint i oppveksten da. Mange gode minner og vi er veldig tette til og med nå i voksen alder..

Så til tross for kaos og hektiske perioder så har du sikkert mange going-historier fra de to skjønne tette jentene din!

Skrevet

Søskenkjærlighet blir jeg glad av å høre om!

Tenk å kunne glede seg sånn på hverandres vegne,flotte jenter du har!!

Skrevet

De er fine de jentene dine, det er helt sikkert! Jeg blir rørt av søstre som er der for hverandre, som unner hverandre gleder og som gleder seg på vegne av hverandre. Mellomstesnuppa di er et funn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...