Northernlights Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 HVIS jeg noensinne skriver ei bok, med mitt eget navn som forfatter istedenfor pseudonym,så har jeg funnet ut at det allerede finnes en forfatter med nøyaktig samme navn som meg. Fordel eller ulempe? Dama virker svært oppegående ;o)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det, for jeg kjenner ikke til så mange forfattere som har navnesøsken som også er forfattere ... bortsett fra i faglitteratur, og da er det jo lett å skjønne hvem som er hvem ettersom det står hvor folk jobber og sånt.
Northernlights Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Googlet navnet mitt for lenge siden, og der var hun.Forfatter og lærer på et universitet i utlandet. Snodig, for jeg har ikke et etternavn som er vanlig med mitt veldig norske fornavn. Ikke akkurat en bekymring som tar fra meg nattesøvnen,men jeg begynte og tenke på om det hadde noen betydning.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Men vet du, jeg kunne også tenkt meg å skrive bok, men jeg er alt for sky til at jeg hadde taklet å ha mitt virkelige navn på en bok. Her blir det nok kaklehøna som forfatternavn om jeg noensinne kvinner meg opp til å skrive noe!
Northernlights Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Du kan jo kalle boka "KAKLEHØNA"! ;O) Handler om ei høne som aldri slutter å kakle...hehe Kan lære mye av folk her inne ;o) Meg fks!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 He he, ikke sant. Man kunne skrevet minst to såpeoperaer bare basert på skravle!
Northernlights Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 eller 100! =o) Livet mitt så langt teller for en hel serie...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Etternavnet ditt nå eller pikenavnet?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Si ifra når boka er gitt ut så løper jeg og kjøper ;-) hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå