Mulle :) Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Og vi hadde den mest perfekte dagen i vårt liv JEg var helt rolig fram til jeg så pappa på kirketrappen og han begynte å grine :'( Da var det gjort og jeg begynte og å grine Klarte ikke slutte før jeg var i bilen igjen Helt fantastiskt.. Nydelig mat og drikke og fantastiske gjester
Leirha Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer så masse! Så fint at det var en sånn en suuper dag
It's all about me Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Grattis så masse. Har sett på bildene og du var kjempefin ) Var det dere som hadde fyrverkeri foresten?
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Åhhhh mullemi nå får jeg tårer i øynene igjen *sukk* Du og DERE var bare helt nydelig, og så stolt som pappa var *grin* Det var en fantastisk dag som ble feiret for to fantastiske mennesker:-) Skjønningsen min:-) (Og fy FLATE så god mat:-O)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Og NYDELIG var du sittet å sett på bildene dine flere ganger i dag jeg hehe, såå vakker atte! Så ut som om dere hadde en utrolig fin dag..!
M@mm@ til mine barn Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer så masse til begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå