♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Vi skal dit i mai neste år. Har hørt masse skryt om Pegasos hotellene. Lurer på hva slags erfaringer dere har?
☆lillastjerne☆ Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Vet ikke, men ei venninne reiser dit imorgen:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Ok:-) Hadde vært kjekt med en liten tilbakemelding på hvordan det var der,og om de var fornøyde. ser jo veldig flott ut,og ikke var det såå dyrt heller,med tanke på at det er "all inclusive" Vi er 2 voksne,2 barn mellom 2-10 og en på 6mnd da,og vi betaler 24000kr med alt av mat og drikke inkludert. Bestilte på www.nazar.no Hadde ikke hørt om Nazar før sjefen min skullle dit. Spennende med noe nytt.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 Glemte forresten å si vi skal bo i familiesuite,og skal være der 2 uker.
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Det er kjempe fine hotell, med sklier og mye aktiviteter for barna. Tyrkia er mitt favoritt ferie sted, så skal prøve å få bestilt jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå