Lisa & lille Noah<3 Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hvem er det jeg lå på barsel med som du kjenner?
It's all about me Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Har prøvd å forklare deg det før for leeeeenge siden, men du klarte ikke huske henne. Hun husket iallfall deg, kjenner deg ikke men husker å ha sett deg. Dere lå ikke på samme rom men hadde begge en prematur med samme navn så oppholdt dere mye på samme avdeling.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Hehe oki, så det var du som prøvde å forklare det for lenge siden også ja. Syntes fremdels det er pinlig da, skulle helst ha vært alene på hele sykehuset i den perioden der, et dødsfall og en prematur fødsele satt preg på meg for å si det slik... Men, eneste jeg husker som hadde en barn som hadde samme navn som min lille, hadde en prematur som het M og en sønn fra før av som het Noah, det er ikke henne da? Hun har ikke facebook da, så du kunne ha sendt meg navnet slik at jeg kunne ha sett hvem det er? Er så nysgjerrig at jeg holder på å sprekke..
It's all about me Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Sorry jeg surrer nå. Selvfølgelig er det henne. Men hun har ikke Facebook nei.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Hehe DA vet jeg hvem det er:) Hun var så nydelig, både utenpå og innvendig:) Og sønnen hennes var sååå liten når jeg så han første gangen. De fikk reise hjem før oss og jeg husker de var så utrolige glade for å endelig få reise hjem. Hvordan går det med de?
It's all about me Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Ja hun er kjempe søt. Det går supert med de. Den lille gutten er ikke så liten lenger og ingen kan se at han startet livet på str med en melkekartong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå