dritgrei hei hei! Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 han har lagt på seg 2 kilo fra fødselsvekta til i dag, og nå er han syv uker... tenk det... det er ikke rart han vil ha mat hele tiden da :-) jeg smiler inni meg av at jeg blir stolt av dette he he, men det er lov :-)
tebekaa Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Og jeg smiler uttapå! Det er også lov. For jeg blir stolt på dine vegne:-)
frøydis m/ 4 Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg smiler også for runde, gode babyer som liker å spise er koselig! Selv om det kan være travelt å mate hele tiden tror jeg det er mer travelt å bekymre seg for babyer som ikke vokser så greit. Du har all grunn til å være stolt av flotte gutten
dritgrei hei hei! Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 jeg er innmar glad for at han vokser og at han legger på seg, for jeg er nært vitne til en liten gutt som slett ikke vil vokse verken oppover eller utover, og har nå blitt tatt igjen av lillebroren sin. eneste forskjellen er at den ene kan gå og snakke, den andre kan bare ligge og smile... det er ikke så greit, så ja... jeg er innmari glad over at han vokser og blir stor!
Plutseliten :) Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Spisende,runde og gode babyer er deilig. Og ihvertfall en bekymring mindre...for sånne bekymringer er vi mammaer flinke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå