tebekaa Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Nå blir jeg snart sprø, det kan jo umulig være meningen at dette skal ta så h...#### lang tid???? Har fått låne noen lydbøker av en finfin dibbedame og jeg sitter nå og skal legge de inn i "biblioteket" mitt på pc'en for senere å legge de inn på mp3-spilleren. Bruker rippefunksjonen i windows media player men det går så grusomt saaaaaaaaaakte. Har nå sittet i over en time og har bare kommet til cd nr. 9 av 13 i den første av 3!!! lydbøker. Noen som vet en raskere måte å kopiere inn på pc'en? Hvis ikke er jeg redd det blir kun med den ene boken, for dette tar jo hele natta! Har jo ikke flere uleste innlegg her inne heller som jeg kan kose meg med innimellom:-( HJÆÆÆÆLP! HJÆLP? PLIIIS?
dritgrei hei hei! Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 det tar av og til laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid, og jeg vet ikke hvorfor, men det vet helt sikkert kjæresten min... vent så skal jeg spørre om noe kan gjøres :-)
tebekaa Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Å, så fint:-) Da spiser jeg litt is så lenge...
dritgrei hei hei! Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Kjæresten sier at det i grunnen går ganske fort hos deg, og at du ikke kan forvente noe mer fordi det er helt vanlig hastighet på vanlige maskiner med vanlige bøker hos vanlige folk på en vanlig arbeidsdag... det siste der la jeg på sjøl ;-)
tebekaa Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Ojda! Da er jeg redd for at det blir myyyye is altså. For det er vel ikke noen regler om at man ikke kan spise is i arbeidstiden eller rippetiden? Takk for hjelpen ihvertfall.
dritgrei hei hei! Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Man bør i grunne spise is i rippetiden, for ellers er det stor sjangse for at man surner selv, og det...... det skal vi ikke ha noe av.
tebekaa Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 Nemlig! Henter en boks til jeg... Og plutselig er det ikke så farlig om det tar lang tid.Nam!
Gummelillan Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Ha, ha, nå skjønner jeg ingenting ;-) Ble nå veldig nysgjerrig på hva du egentlig bedriver tiden med, Tebekaa, Den med is skjønte jeg, men RIPPING? Hm. Da jeg så overskriften tenkte jeg på sånt jordmødre gjør for å sette i gang fødsel...? Men det het kanskje noe annet det...? Hm, ja, ja. Tror jeg får melde meg på kurs for datadummies ;-)
♥Snulder Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Hehe... jeg er på samme stadiet som Gummelillan her.... Ble plutselig veeeeldig usikker på om jeg hadde gått glipp av alle svangerskapsmånedene dine;=)
tebekaa Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. juni 2008 Tji-hi:-) Jeg har lånt lydbøker på cd av Maud som jeg ønsker å legge inn på mp3-spilleren min, men først må jeg altså kopiere alle 42 cd-platene inn i et mediabibliotek på pc'en, samme sted som jeg også har lagret all musikk. Det er denne kopieringen som kaldes ripping - noe mer teknisk forklaring enn det har jeg ikke. Når jeg har gjort det kan jeg koble mp3-spilleren på pc'en og kopiere over det jeg ønsker. Siden min mp3-spiller tar bare 2GB kan jeg nok bare legge inn litt om gangen, for å slippe å slette musikken jeg har på den. Så det er nok ikke noe nytt svangerskap på gang her nei, her er familien fulltallig:) Det som jordmødrene gjør tror jeg kalles stripping. Har prøvd det også. 25. oktober i fjor. Lille-snupp kom bare noen timer etterpå, 26. oktober, he, he. I full fart. Om det var strippingen, modningsakupunkturen eller fullmånen som gjorde susen - se det vet nok bare gudene;-)
Gummelillan Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 Ha, ha, der ser du. Har peiling på både ripping og stripping ;-) Jeg må innrømme at jeg er dårlig på både data og fødsler, tihii!
Tiggywinkle Skrevet 25. juni 2008 #12 Skrevet 25. juni 2008 Ho, ho -jeg er på nivå med Gummelillan..så for meg stripping jeg også. Men du var jo ikke gravid (nærmest fødende:-)) da jeg møtte deg for en uke siden. Huff, henger ikke med - ikke si noe til mannen min som er i databransjen. Ja, ja ripping og stripping - var jo litt likt ihvertfall... Ellers kan jeg ikke hjelpe deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå