vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 jeg har faktisk handlet masse klær til barna mine på salg...syns det innlegget som var her tidligere var kvalmt.... de klærne som er vell like fine som da de var full pris...nei takk å pris for litt salg ... sparer masse penger... jeg fikk tak i den fine kjolen til min lille ...ja det var 70% på den ...men uansett...jeg er takknemmlig uansett hvor de klærne jeg har fått er kjøpt om de var på salg eller ikke ...
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Vil vel anslå at ca 90% av de klærne jeg kjøper kjøpes på salg, og jeg er kjempefornøyd Får dessuten masse komplimenter for at barna mine alltid er så fint og "stilfullt" kledt
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Samme her. Nå bruker eldstemann klær kjøpt på salg pluss noe som ikke var på salg da. Minstemann har fått noe nytt og har masse etter storebroren som han bruker, han har jeg ikke kjøpt noe til ennå selv da han har masse fine klær. Jeg bryr meg lite om klær ungene får av andre er kjøpt på salg, det er tanken bak som teller, ikke hva klærne kostet
*Kleopatra Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Pleier å handle mye på salg jeg også, kjøper ofte klær i en størrelse større enn det han bruker, så ligger de å venter til de blir passe.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Jeg handler masse på salg.Ser ikke vitsen med og kjøpe masse dyre klær til William som han vokser ut av om 2 mnd.Ikke har jeg råd til det heller.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 helt enig med deg. er jo samme klærene som de var før de kom på salg. noen har jo faktisk betalt full pris for de da så kalte "stygge" klærene. Har kjøpt masse på salg jeg, og det eneste jeg har bitt meg merke i når det kommer til salg er at det gjerne bare er de veldig små størrelsene eller de aller største som er igjen.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Jeg handler også som regel på salg, og er storfornøyd med det, men det er jo mange måter å handle på salg på. Noen får jo helt shoppetåke av å se oransje lapper. Man skal jo ikke shoppe bare for å shoppe heller synes jeg.
Yo&La+spire Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 De klærne som er på salg er jo akkurat de samme klærne som ikke var på salg for ei uke siden, så eg ser ikke problemet eg....Er de liksom blitt styggere av å gå ned i pris? Vi handler masse på salg, til oss alle, og ingen har da kommentert at vi er dårlig eller stygt kledd.....
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Nei, som regel er det jo helt greit med salgsklær ... men sånn når mamma kommer slepende med en hel handlepose turkise og sjokkrosa bh'er til meg, som alle er for små, bare fordi det kostet 20,- for tre stk, da synes jeg det tar litt av. Skjønner? Men ellers helt enig i at en viss annen dibber kanskje burde jobbe litt med hvordan innlegg skrives ...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Jeg handler det jeg liker selv, om det er på salg er jo bare pluss. Skal hun ha noe spesielt, går jeg ikke etter pris, men om jeg liker det eller ikke. Er det store salg, går jeg gjerne og ser om jeg finner noe til senere.. men har brent meg så mange ganger. Har kjøpt ting på salg, og når hun kan bruke det, passer det ikke, så prøver å la være. Da er det faktisk bedre å handle når det trengs.. Fikk en nydelig strikkejakke av min bror (dvs snuppa fikk det ) Den var akkurat passe når hun fikk den, men da var det for varmt, og den ville ikke ha passet senere.. Fikk byttet den, men siden den hadde vært på salg måtte jeg bytte den i en annen vare da de ikke hadde den lenger. Det var utrolig kjedelig, for den var så fin. Derfor jeg prøver å ikke handle på salg når jeg skal handle gaver.. med mindre det er så billig at jeg kan kjøpe en ting til da.. Synes det er så kjedelig selv å ikke kunne bytte, om det er størrelsen eller smaken som gjør det... ;Men som sagt det gjelder bare gaver..
M - A - M Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 helt enig med deg HI. ungene vokser jo så fort og jeg orker ikke bruke masse penger på fullprisklær når vi kan finne like bra klær på salg. og heller bruke de penger vi har spart på f eks andre gøyale ting å gjøre
2 + 1 Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 Må si meg litt enig i hun som startet denne klær på salg debatten. Selv kjøper jeg gladelig klær på salg, offte! MEN når jeg får klær og annet i gave som er kjøpt på salg og de ikke kan byttes er det bare så utrolig kjedelig. De gangene jeg har fått det er det av besteforeldre som faktisk ikke GIDDER å plukke opp tlf å høre om det er noe de små trenger. Og dermed sender de heller noe skrap som de selv villle brukt. Er jo taknemmelig for at de vil kjøpe klær til de små, men de kan jo faktisk ringe og fortelle at "det og det er på salg kunne du tenkt deg eller trenger du noe slikt.. " Har fått dobbelt opp av ting flere ganger, Vi har kjøpt feks div. kvalitetsutstyr selv, også har vi fått noe tilsvarende skrap fra salg som ikke kan byttes i gave.. veeeeldig kjedelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå