Gå til innhold

Slapp mage?? Supert tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle som er litt utolmodig etter å få flat mage igjen, jeg har funnet en fin jukse venn ;) ;)

Etter to tette barnefødsler, siste var keisersnitt, så har det gått litt hardt utover magemusklene. . Kjempe kjipt og være slank ellers men og se ut som man er fire månder på vei...

Jobber med saken, trener og prøver å være flink men tar jo lang tid før en ser noen resultater ja.

Men kom over en suuuper liten dings under en shoppings runde i helgen, et slags magebelte om dere skjønner, som et slags korsett, men uten bh delen da.Fant det på Lindex og det funket kjempe fint!!Hadde den på under en bluse og det var virkelig forskjell..

Anbefales absolutt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååh..... jeg skal på lindex imorgen:)

Skrevet

Nei synes ikke det. 299 kostet den jeg gikk for, hadde flere typer fra 199.

Skrevet

Ja jeg synes det var vert hver krone. Funket kjempe bra på meg .Mulig de selger slike i undertøys salonger også, men sikkert litt dyrere da..

Skrevet

Takk for det, ska tittes på imorgen;-)

Skrevet

Å! Vil ha! Men har ikke lindex her. Går det an å bestille fra nettsidene deres?

Skrevet

*notere*

DET må jeg ta en titt på! :o)

Skrevet

håhå...seee jentene oppdager 40 og 50 tallets hemmeligheter ja. jeg skjønner jeg har snakket for døve ører her inne ang shape-wear i 2 år snart! *Gjesp*

flex tror jeg merket heter som de har på lindex. både truser med høyt hold-in liv og dette som da kalles en waist-chincer... trall.

Skrevet

Har nå seff hørt om dett før, men ikke til 299! Da kan jeg også investere i noe sånt. Men hvor langt ned kan man ha de, og sklir de opp på noen som helst måte?

Skrevet

vel jeg har fra

whatkatiedid.com

og mine sklir ikke opp i det hele tatt. men så er min festet til strømpene mine også da! hehe. den skal sitte litt nedpå hoftkammen da. skal ikke sitte sånn at man dytter mageflesket ned og lager det man kaller på korsettspråket hip-squidge.. en rull av fett rundt hoftene i steden. hehe. dårlig korsetter lager nemlig det. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...