Millerine Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Vi skal kjøpe stol snart. Men synes tripp trappen er så fryktelig dyr! Er den best er den selvsagt verdt det, men jeg lurer så på om noen kan anbefale et alternativ.........
happybirthday Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Kan ikke akkurat sammenlignes med Tripp Trapp, men Reflex har salg (hvis det ikke er ferdig da) på en babystol som har kostet nærmere 2000 kr. Den er satt ned til 299. Har kjøpt den og den er helt grei. (men jeg fatter ikke at noen ville ha betalt nesten 2000 kr for den heller. Kanskje derfor den var nedsatt...?)
Mitt vakre trekløver Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Kjøp Ikeas hvite høystol!!! - med oppblåsbar pute og bord. Den er helt genial! Mini elsker å sitte i den:) Og han satt kjempefint i den fra første sekund pga den puta som du blåser opp så mye du behøver:) Løp og kjøp:)
timu Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 var på reflex (trondheim) på torsdag og da var de utsolgt....
timu Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 har kjøpt en stol som heter hokus pokus fra reflex....den er i plast og skinn i sittedelene. er en slik man kan snu på så har de sittedel med brett, eller vippedel med ratt...eller sette den som høystol! synes den fungerer bra!
Smånetta 14.mai Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Vi har Danstolen. Den finnes på barnas hus, Den fungerer nøyaktig likt som tripp trapp til hverdags. Må skrues litt mer på de få gangene man skal flytte på bøyle og fotstøtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå