*Olivia* Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har idag en jobb jeg er veldig fornøyd med, men alle har en sånn drøm om hva dere ønsket å bli. Nå har det seg sånn at jeg har muligheten til å få prøve meg som megler... Det ligger langt fra mitt fagområde idag men i samme bedrift. Skal jeg ta sjansen eller er det ikke "liv laga"..
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Har du backing hjemme da? Det er jo en tøff jobb hvor du neppe kan forvente å jobbe åtte til fire og ferdig med det ... Men personlig mener jeg nå at man skal tørre å følge sine drømmer, da blir man vakker vet du ;-)
*Olivia* Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Jeg jobber sinnsykt mye idag også, så sånn sett blir det ikke store forandringen. Men jeg er redd for å ikke mestre det eller ha for "rosa drømmer" om yrket. Jeg vet at det er et rotterace men det er en del av hele greia som tiltaler meg..
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Hva taper du på å prøve da? Kommer du til å angre om du ikke prøver?
*Olivia* Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Det blir litt som å gå noen skritt tilbake rent karrieremessig. Å bli junior når jeg sitter i en senior stilling idag... Jeg burde egentlig bare hoppe i det å prøve.. Tror nok jeg gjør det :-)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Man får ikke mer moro enn man lager selv vet du, dessuten er det jo deilig å være junior også ... da har man liksom litt mer lov til å skulle lære ting!
*Olivia* Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 Det er faktisk helt sant! Jeg tror at jeg hopper i det å tar sjansen. Det er som du sier litt mer lov å være fersk som junior..
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Spennende ... jeg hadde aldri turt å prøve meg som aksjemegler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå