Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg blir nesten aldri sint, men om noe kan gjøre meg sint så er det folk som rakker ned på andre uten god grunn. Hva gjør deg sint?
cherry coke Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Blir nesten aldri sint. Men å diskutere med bastante folk kan få meg litt irritabel=) Når folk er utelukkende negative (uten god grunn) får meg til å koke. Men skikkelig sint blir jeg nesten aldri.
*Olivia* Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Alt for mye!!!! Syns nesten det blir verre for hvert år jeg blir eldre... Eller kanskje det bare er meg som er bltt "flinkere" til å si fra. Før holdt jeg det mer inn i meg.. Jeg har blitt en kruttønne på bare få år gitt..sukk men jobber som sagt med saken.
*Olivia* Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Enig cherry coke, negative mennesker uten en bedre ide gjør meg illsint
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Kanskje du vil dele litt meg med Lilliana ... jeg er nok for tålmodig og godtar for mye av folk.
*Olivia* Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Det positive er at du setter deg i respekt på en helt ny måte. Jeg har alltid blitt sett på hun snille søte jenta som alltid er så grei og snill. Men etter siste svangerskap har jeg blitt en til tider hurpe som jeg kaller det. Jeg trodde det var horomoner men det gikk ikke over og nå er barnet flere år... Jeg finner meg ikke i urettferdighet og sier veldig tydelig fra. Jeg er ikke redd for å stille spm med ting som er opplest og vedtatt. Og som sagt negative mennesker får meg til å tenne. De som sitter å er negative til alt og ikke klarer å se en løsning på noe, det får meg til å se rødt.. He he men det er ikke bare bra altså.. Jeg skulle ønske at jeg til tider dempet meg litt.. En regel er; å ikke svare på en mail i kampens hete før det har gått minst en time.. Hehe da er jeg som regel litt mer fornuftig..
(0_o) Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Jeg blir sint på • Folk som baksnakker andre • Folk som er slemme mot dyr eller andre mennesker • Urettferdighet • Folk som ikke holder avtaler og som ikke bryr seg med å si ifra hvis noe annet dukker opp. • Idioter i trafikken • Folk som sniker i køen • Folk som lyver til meg • Ting jeg ikke får til, da flyr det stort sett veggimellom etter noen mislykkede forsøk • Naboer som bråker etter kl 22:00 og som kaster søppel ned på balkongen vår og jord på mine nyvaskede, hvite babyklær • Sure folk, hvis de ikke har en god grunn til å være sur • Påståelige skrytefolk som alltid mener de har rett og vet best • Dårlig økonomi og lite samarbeidsvillig samboer • Folk som ringer på hos oss halv tolv om kvelden og vekker mini • Folk som maser • Frekke og spydige folk • Folk som er på middagsbesøk hos andre og som klager på maten • Hestefolk som lar hestene sine drite i veien midt i et boligfelt uten å ta det bort • Folk som ikke plukker opp dritten etter bikkjene sine • Folk uten kontroll på hundene sine, men som allikevel velger å ikke ha bånd på de når de er ute blant folk og barn • Folk som går fra barn i bilen, ingen vet at det sitter noen og venter på mamma/pappa dersom det skulle skje noe inne på f.eks butikken. • Folk som blir idioter i fylla, men som allikevel velger å drikke • Folk som spyr i fylla - fullstendig unødvendig, hadde de bare hatt ørlite kontroll over seg selv hadde de sluppet å spy ned omgivelsene sine • Drita fulle 14-15-16-17 åringer • Voldelige folk • Uansvarlige folk • Høylydte fulle folk når man prøver å kose seg ute på middag • Ekle mannfolk som glaner/slenger kommentarer når man går forbi • Folk som tror de er så mye bedre en alle andre, litt høye på pæra • Foreldre som ikke tar barna sine når de gjør noe galt • Foreldre som blir rasende på meg hvis jeg kjefter på barna deres (jeg finner meg ikke i å bli slått, spytta på, kasta stein på osv, ei heller at andre barn ødelegger ting som er mitt eller driver med annet fandenskap) • Frekke ungdommer • Folk som prøver å lære meg hvordan jeg skal være mamma og påpeker høylydt at sånn og sånn er feil, for sånn gjør ikke jeg det • Dårlig service og sure ansatte i butikker osv (ikke min feil at de har en dårlig dag eller at forrige kunde var ei hurpe) • Folk som gjør onde ting for at det skal gagne dem selv • Tv-kanaler som lager underholdning av i utgangspunktet tragiske/triste hendelser/katastrofer • Når jeg står der med middagen klar og sambo ikke har giddi og ringt og fortalt at han jobber overtid • Utakknemlige folk • Folk som kjøper sex og dermed bidrar til mange triste skjebner • Folk som bidrar til sosial dumping bare for å spare noen kroner • Folk som henger ut andre folk med nick her inne på dib og bim • Grådige folk • Respektløse folk Åh, det er jo så mye! Men jeg er stort sett blid altså ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå