Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 etter å leste et innlegg ang babygym, ble jeg nesten helt fra meg. Jeg har ikke hadlet inn en og barnet mitt er 1 mnd gammel. Når han er vårken så liker jeg å bare dulle meg han i armene mine til han sovner. Tanken har ikke slått meg at han bør ned på gulve og styrke kroppen ved å strekke seg etter spennede leker og å ligge på mage for å trene på å holde hodet oppe. Nå sitter jeg her og er skikkelig lei meg.
Northernlights Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Barn har overlevd uten babygym i tusener av år. Heng noe over han (i et tau) med leker satt fast med klesklyper ;o) Samme nytta. Men du må følge med,såklart,pga kvelningsfarer.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Det er ikke for seint enda da, er jo ikke så gammel akkurat, og barnet ditt trener nok alikevel på sin måte, går nok bra :-)
Huldretuss Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Du må være gal, og er selvfølgelig en utrolig dårlig mamma! Alt er bedre enn kroppskontakt og tilstedeværelse. Vil helt sikkert gjøre det elendig på skolen, og også senere i livet!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Legg deg på gulvet sammen med ham, så får begge tilfredsstilt behovene sine. :-) Det er vel helst det med hodet som er viktig nå, det å strekke seg etter leker kommer litt senere. Det er god trening i å ligge på magen oppå brystet ditt også :-) Det har våre gjort mye. Bare husk at det kan være veldig greit med en baby som klarer å ligge våken uten å bli dullet med hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Haha... regner med dette er et tulleinnlegg Men det er vel med babygym som alt annet, er alltid noen som mener man bare MÅ ha disse tingene, ellers kommer ungen aldri til å utvilke seg normalt
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Håper det er et ironisk innlegg... gleder meg til babyen min kommer til, og jeg kan være like elendig mor som deg:-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 HI, Hvis du er genuint lei deg bør du søke terapi. NEXT
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Da må du springe i butikkene i morgen tidlig å få tak i en. Ellers ser jeg meg nødt til å varsle barnevernet. Du kan jo risikere å ødelegge utviklingen til barnet ditt for all fremtid. Hva er det du tenker på jente?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Du burde ha satt deg inn i det elementære rundt det å få barn før du lagde et. Her er det opplagt mangel på kunnskap. Det retter seg om du henger her inne 6 til 10 timer om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå