babyfrøken *mamma* Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 ...nå ikveld.. Er 21,5 uke på vei. Noen andre som har opplevd noe sånt? Kan jo være "vanlig" omgangssyken el. men vet ikke om det kan bety at jeg har spist noe jeg ikke burde, eller tegn på noe annet som ikke er helt bra.. Vet liksom ikke hva jeg bør gjøre :o/
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jeg kaster ikke opp, var kjempekvalm fra uke 6-16, så gikk det over gradvis. Nå den siste uka har jeg vært nesten like kvalm igjen til tider... Skjønner ikke vitsen med at kvalmen kommer tilbake! Men heldigvis har jeg ikke kastet opp en eneste gang, og er ikke like kvalm som jeg var til å begynne med. Er foressten 25+1 i dag.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Se det ann til i morgen om du blir bedre. Så lenge du ikke får feber eller noe vondt i magen som ikke følger med omgangssyken. Få i deg nok å drikke, eplejuice skal være bra, sitronbrus. Det farligste ved vanlig magevirus er jo at man kan bli dehydrert. God bedring!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Jeg kasta faktisk opp en dag og var utrolig kavlm, mange uker etter den daglige kvalmen ga seg, men da var magen helt tom så den bare vrengte seg.
ChellBell - har født! Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Hvis det ikke har gått over til i morgen så hdde jeg ringt legen/jordmor og tatt med meg en urinprøve. Det kan være tegn på svangerskapsforgiftning også, og dét skal du ikke tulle med. (ikke det at du hadde tullet med det da...) Leste det nettopp om dette i den svangerskapsboken vi får på første kontrollen..
ChellBell - har født! Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Okay, det ble ikke helt flyt i setningene her... litt sent og på vei til sengs med en sprellvill bebis i magen, men håper du skjønte God bedring! Håper du får sove godt )
tinemor82 Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har innimellom hatt det sånn. Ble plutselig kjempekvalm, uvel og kasta opp. Vånka selv om natta og gjorde det!! Den eneste sammenhengen mellom hva jeg hadde spist de gangene var jerntablettene mine. Jeg bytta merke, og har stoppet med kvalmen og oppkasten. Kan det være noe av det samme kanskje? Eller noen andre tilskudd du tar som kroppen ikke er så glad i? Ellers vet jeg ikke...
babyfrøken *mamma* Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2008 Tusen takk for svar jenter (",) Jeg er bedre idag, "bare" litt kvalm, får i meg mat og kaster ikke opp. Tar det rolig og er hjemme fra jobb idag, så satser på at det gir seg iløpet av dagen. Tar Hemofer tabletter som forebygger jernmangel, de skal egentlig ikke være så veldig sterke, så jeg prøver noen dager til og ser (",) Håer dere får en fin dag alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå