Gå til innhold

Luft i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter så voldsomt med luft i magen. Det er liksom ikke bare litt, men så mye at jeg nesten blir kvalm og så lukter det så ille at jeg ikke kan være i samme rom som andre. Å holde inne, gjør ting bare verre. Er dette vanlig? Noen som har gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen råd.... Vil bare si at jeg har det likdan. Mannen min får bare lide seg igjennom det..:P Har har heldigvis ikke klaget (enda!).

Skrevet

kjenner meg igjen jah! gasen blåser opp magen, og hvis den slipper ut lukter det død og fordervelse... stakars samboeren min, må lide seg gjennom dette svangeskapet! hehe.. føler meg ikke som noen sex-gudinne for tida, for å si det sånn ;-)

Skrevet

Så utrolig godt å høre at det er noen andre som opplever det samme. Takk! -og lykke til videre.

Hilsen gassballongen

Skrevet

Ja dette er helt normalt.... hadde det i forrige sv.skap, og har også nå hatt litt luft di siste dagene

Skrevet

Jeg er plaget selv, og blir på toppen av det hele ekstra kvalm av mine egne "dufter". Ganske komisk ;-)

Fenikkel-te hjelper meg litt. Ta et par teskjeer tørkede fenikkelfrø, knus lett og hell ca. 2,5 dl kokende vann over. Legg noe over koppen og la det trekke i ti minutters tid. Pass på å få med dråpene på undersiden av det du har lagt over koppen.

Jeg synes denne smaker helt ok også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...