Gå til innhold

Flaskevarmer....????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe å anbefale? Trenger det når vi skal på tur i sommer. Va noen som nemnte et slags omslag som gav varme når det ble "knekt" en gang... Noen som skjønner, og som kan tipse meg om hvor jeg får tak i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har en kjempe kjekk en fra barnas hus. Et Tyskt merke husker ikke. Men den kan brukes i vanlig stikkontakt og i bilen kjempe smart!!! Kostet 250 kr

Skrevet

Finnes i merket Phillips også.. Kan brukes i bil. Kan jo kun brukes til å varme opp morsmelk eller ferdigkjøpt NAN.

Skrevet

På apotek eller helsekostforretgninger tror jeg de skal ha slikt-

Skrevet

Ingen som har hørt om denne "tingen" som en pakker flaske/middagsglas i og som da varmer dei opp? Syns å huske at det geniale var at en slapp å være i nærheten av en bil eller et strømuttak...

Skrevet

Jo vet hva du mener. Så en i en barnebutikk i Kristiansund, den knakk du på så varmet den opp flaska, var pakket rundt flaksa. Måtte kokes for å nøytraliseres igjen, tror jeg det var, så litt arbeid med det for hver gang, men på tur er den sikkert genial. Vil tro enkelte andre barneutstyr-foretninger har det også. Lykke til i jakten.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jeg har en sånn fra prince lionheart

Skrevet

Den hadde vi også, kjempe kjekk! Kjøpte den på barneutstyrsbutikk.

Skrevet

takker :) da fant jeg det jeg lette etter :D

Skrevet

Vet noen om man kan varme opp morsmelk med den flaskevarmeren man "knekker"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...