Gizom81 Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hei Er det noen som har erfaring med EL stav testene fra Billigtester? Har testet i 12 dager nå, ingen har ennå vært like sterk test strek eller sterkere, men det har vært en strek der hele tiden. Startet ganske sterk, så veldig svak på lørdag, men i dag er den på vei til å bli sterkere igjen. Vet at jeg ikke skal tolke noe ut av dette, og det er ikke det jeg spør om. Uavhengig av disse testene er jeg sikker på at jeg hadde EL tors og fredag, det har jeg alltid hatt... Lurer bare på om de er så billige at det bare er tull?
bildilla Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har akkurat kjøpt disse testene, og tenkte det samme som deg. Men startet nå å ta dem rett før jeg hadde regnet med fram til EL(har vært veldig uregelmessig etter endt pillebrett og ville finne ut av dette). Men det gikk kun 3 dager, så kom det en tydelig(like sterk som kontrollstrek). Jeg tok ingen test på lørdag, så veit ikke om den kom svak først. Idag var streken mye mye svakere... Imorra er den sikkert borte. Veit ikke om dette er riktig heller. Noen flere med erfaring fra disse?
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 jeg brukte disse, og det var alltid en svak strek der, svakere en kontrollstreken. ca en uke etter forventet el ble streken plutselig like sterk som kontroll streken, to dager på rad. så ble den svak igjen. i følge bruksanvisningen indikerer positiv test at eggløsning kommer om 24-48 timer.så da jeg hadde to dager med poisitiv regner jeg med at el var den første dagen med negativ test igjen. truffet må jeg uansett ha gjort for nå er jeg gravid! ble det den første ppen vi el testet. så de var veldig til hjelp for meg:) hadde sex begge dagene da el testen var positiv og dagen etter el. allså ikke på el dagen.
gullfisken * gravide* :) Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 eg har brugt både di pinnane å di andre, test treken blir aaaaldri like sterk, mn den er der i ca 2-3 dager så er di blanke, så jr f... (sorry) men rekne det som el eg, si det har vert slik i 3 pakker, 9 tester på sama dag hver mnd kan ikke vere ugyldige tenke eg...
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har bare prøvd i en periode. Fikk da første gang en svak strek, deretter helt blanke i fire dager. Antok da at el/nesten el? var tidligere enn antatt. Så det er ikke alltid en strek.
Giron Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Vet ikke om QR' (Quick Response) sin El test går under begrepet billigtest, men jeg har brukt QR's i 2 sykluser, og jeg har ikke fått noe som helst resultat bortsett fra noen svake svake streker litt i hytt og pine. Derfor gikk jeg til innkjøp av CB's digitale EL test denne syklusen- startet på lørdag og vips i morrest viste den klart og tydelig at nå er EL på vei!!!!!!!!!!! Verdt alle pengene så jeg anbefaler å heller bruke litt mer penger på noe som egentlig er viktig for oss å få "kontroll" på. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå