Gå til innhold

Elsker bøker... Du også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser frem mot en lang ferie og god tid til å bedrive en av mine største lidenskaper; LESE.

Jeg er alltid åpen for anbefalinger; kom med dine! Har du noen tips til hva jeg MÅ lese i sommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste nettopp "Hodejegerne" av Jo Nesbø, veldig spennende. Synd den er så kort, ble lest ut på en dag... :o)

Skrevet

Den har jeg faktisk akkurat begynt på. Liker Nesbø veldig godt. Denne var litt anderledes, men synes den virker bra! Han skriver jo så godt. Fint å høre at den er spennende:)

Skrevet

A room with a view

Drageløperen

Tusen strålende soler- leste den i går :)

Millennium-Stieg Larsson trilogien

Stormenes tid- Ken Follet

Ett glass melk takk

Kineseren- Henning Mankell (eller alt han har skrevet:)

Hodejegeren- Jo Nesbø

Havets Katedral- Falcones

Predikanten- Camilla Lackbar- kjøpt men ikke lest enda :)

Skrevet

Unni Lindell skriver gode krimbøker!

Skrevet

Jeg elsker også bøker, men er helt håpløs på titler og navn, men om du liker makabre bøker er 'Rice' av en eller annen kinesisk forfatter sinnsykt bra skrevet, og på motsatt ende av skalaen er Paulo Coelho (særlig Elleve minutter synes jeg er bra). Svart bok av Orhan Pamuk er en unik bok synes jeg. En blanding av fantasi, historie og krim skrevet i en særegen stil. Jeg liker de andre bøkene jeg har lest av Pamuk, men Svart bok er best. Det er det jeg kommer på i farta, har ikke hatt tid til å lese så mye i det siste :(

Skrevet

Doppler og Volvo Lastvagnar av Erlend Loe hvis du liker den type bøker! kjøpte meg nettop Pyramiden av Kate Mosse fordi den så litt spennende ut, liker bøker a'la da vincikoden! har ikke kommet så langt, den er litt tunglest men virker spennende!

så et innlegg her inne om noen som nettop hadde lest "Idas dans" av Gunnhild Corwin og den så interessant ut!

har nettop bestilt Berlinerpoplene, Eremittkreps og Ligge i grønne enger fra bokklubben, så de gleder jeg meg til kommer i postkassen! skulle bare ønske jeg hadde litt bedre tid til å lese:/

Skrevet

Ikke lenge siden det var et innlegg om det samme. Husker jeg riktig så var det La Perla som hadde det (?). Let bakover eller prøv å søke så finner du tråden igjen. Det kom mange gode anbefalinger da!

Skrevet

holder på med triologien til stieg larson nå:) har likt den veldig godt. Ellers så elsker jeg seriene til margit sandemo: sagaen om isfolket( må bare leses), heksemesteren og så har hun en til som jeg ikke har lest enda. husker ikke hva den heter.

Skrevet

og så serien "Livsarven" av Ann-Christin Gjærsøe! er helt opphengt i den, synes det er en fin bokserie... bare synd jeg leser ut boka på et par timer og så er det 2 mnd mellom hver nye bok:/ er jo så spennende!

Skrevet

Jeg elsker også å lese :)

Jo Nesbø skriver kjempebra, det samme gjør Stig Larsson og Håkan Nesser.

Per Petterson skriver sårt, rått og vakkert. Han er nok en av mine absolutte favorittforfattere.

Jeg liker de gamle forfatterne som Sigrid Undset, Amalie Skram og Knut Hamsun (Victoria er såååå vakker).

Bøkene til Paulo Coelho - spesielt godt likte jeg "Alkymisten"

Linn Ullmann "Når jeg er hos deg"

Marlo Morgan "Det virkelige folket"

Ayaan Hirsi Ali "Mitt liv, min frihet"

Khaled Hosseini "Drageløperen" og "Tusen strålende soler"

Jostein Gaarder "Vita Brevis"

Skrevet

Har netopp oppdaget forfatteren minette walters. Anbefales:o)

Gjest irismor
Skrevet

Ps I love you

Anbefales ;-)

Ellers så anbefaler jeg bøker av Minett Walters og John Grisham

Skrevet

Les "Gjøre godt" av Trude Marstein. "Lørdag" eller "Saturday" av Ian McEwan, eller hvilkensomhelst annen bok av samme forfatter. Eller hva som helst av Margaret Atwood.

Skrevet

Idas dans - Gunnhild Corwin

Kvinne går til lege, mann går på by´n - kluun

Anbefales på det varmeste. Er sanne historier.

Skrevet

Unni Lindell, Anne Holt og Karin Fossum TILSAMMEN kunne ikke skrevet så bra bøker som Milleniumtrilogien til Stieg Larsson!!!

Har nettopp begynt på siste boka, det er så UFATTELIG spennende!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...