phantomet Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 På veien hjem fra den kalde øya som heter Bygdøya...kunne han informere de andre om følgende... (Riktignok etter at pappaen hadde gitt ham et tips om å snakke bittelitt mindre...da taleflommen var enorm...) "Nå skal jeg spare på ordene mine...for når jeg blir stor skal jeg bli Rocker, og synge alle de kuleste ordene som finnes!!!" Junior har nemlig vært på Sjørøver rocke konsert med Kaptein Rødskjegg og sjørøverne hans... Jeg har fått se filmsnutter fra konserten, og Junior har sittet og rocket mens vi spilte... *ler* Han har t.o.m. lagt seg til de kulest røffeste ansiktsuttrykkene...og da det fenget som mest kunne han ikke sitte lenger, men stilte seg opp på gulvet for å utfolde seg skikkelig med luftgitar! Det er en svært trett og fornøyd gutt som skal få sove i skuffen hos storesøster inatt. Storebror er på overnatting hos en kamerat, så da er det fritt frem for den yngre garde...
frøydis m/ 4 Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Det blir nok den schtiiligste rockeren av alle! Fint å være liten å vite akkurat hva du helst vil bli :-)) Og tenk hvor stolt mammaen kommer til å bli når Junior kommer med alle de kuleste ordene :-) Deilig å kunne stappe trøtte, fornøyde gutter i seng om kvelden!
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Da vet jeg hva jeg skal kjøpe til burdagen han! Rockegitar!!!! En ekte en, så mamma og pappa må lage et lydtett rom så rocke-gutten må øve i, for ellers blir alle de fine brødrene og søsteren hans gal i hodet av all lyden! Men da slipper han i allefall å bare måtte spille på luftgitar! he he he
Plutseliten :) Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Ivrige rockegutter er tøft! Klart han må spare alle ordene...tekster er lange og sangene mange...Han er en flott liten fyr!! Og i musikkbransjen er det jo penger å hente...så den biten er grei,min eldste da hun var 5 år skulle nemlig bli hundepasser når hun ble stor...
tufsemor Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Hahaha.....jeg tror hva jeg vil om at han klarer å spare på ordene sine.....*ler* ......men at han har mange gullkorn - det er sikkert! Flinke, lille, storebror med rolig sinn og åpne øyne.....*smiler*
Gummelillan Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Ha, ha, som om ikke min mellomste er nok betatt som hun er av Junior. Nå som rocker er det nok helt klart "ingen over og ingen ved siden av". Men om moren er like begeistret for at datteren skal bli groupie....?
♥Snulder Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Hehe.. søtt med små Rocke-gutter!!! .... men jeg kan av erfaring si at de ikke er like søte når de er 17... og adopterer, ikke bare musikken, men også stilen:=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå