Gå til innhold

Hvor mye MME gir dere i løptet av dagen ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere skriver dere gir en flaske, er det da altså en full flaske..

Dattera mi spiser bare 100 ml hver gang.. høres det lite ut ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammel er hun? hvor mange måltider til dagen har hun??

Emilie spiser 220ml til hvert måltid og har 4 måltider til dagen, 4 timer mellom hver....

så det blir 880ml i døgnet....

Skrevet

Synes det hørte lite ut, ja. Min sønn på 7 uker spiser ca.180-200ml til hvert måltid.

Skrevet

Så lenge ungen legger greit på seg skal du bare la være å sammenligne... :-) Jenta mi spiser 130 ml pr måltid hver 4.time på dagen omtrent 4-5 flasker da.. Ungen min er forresten 5 måneder. 7 uker og 180-200 ml pr måltid syntes jeg hørtes altfor mye ut da..

Skrevet

Hun er snart 5 mnd...

Oi så mye ungene deres spiser...Altså hun får 2 ganger pr. dag, fordi jeg ammer i tillegg... men har lite melk..

Dere med unger som spiser så mye, hva veier de...

Snuppen her veier bare 6,8 kg.. blir litt bekymret, for hva jeg skal gjøre..

Skrevet

Helsesøster sa til meg nå kasper var 6 mnd at de skal helst ha 5 dl melk i løpet av dagen om de får fast føde ved siden av. han fikk da grøt, middagsglass og grøt til kvelden igjen. Hun sa at de enten kunne få dette via flaske/kopp eller i maten som i grøten.

men er ungen forbøyd og følger kurven sin på helsestasjonen er det nok ok det hun får i dag.

Skrevet

Junior på 7 uker veide 5300gr da jeg veide han sist torsdag. Mulig han spiser mye. Lar han jo spise til han er mett, hvis ikke blir det bråk :-p Kan jo ikke bare ta fra han maten heller da ;-)

Skrevet

Min gutt som straks er 4 mnd spiser max 145 ml til hvert måltid... veldig lite i forhold til mange andre yngre bebiser her.... men han ligger riktig på vektkurven. Men er en veldig "slank" :-) baby...hehe... arvet kroppen til far sin. Veide 6140 gram på 3 mnd kontrollen og 65 cm lang.

Skrevet

Vesla mi spiser 150-220ml x 4 itillegg til pupp og grøt. (5 1/2 mnd)

Vet ikke om det er mye eller lite, men hun er fornøyd!

Skrevet

så lenge du ammer, skulle jeg tro hun får nok mat... har du begynt med grøt??

emilie veide 5900 på 3mnd kontrollen og 62 lang....

har du snakket med helsesøsteren din...???

syns du skal snakke med hun om ang hva du skal gjøre... men vist tulla di er i godt humør og trives, skal jeg ikje tro at hun får for lite mat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...