Gå til innhold

Hvorfor ber gutter om nr til jenter for så aldri å ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hva er poenget med det egentlig?

:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke akkurat gitt ut nr mitt til mange, men da er det bedre å ikke bli spurt nesten :-)

Skrevet

Lettere å si hadet da uten at det blir trykket stemning kanskje

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Enten er de umodne eller så spiller de "har too get"...minner meg litt om sånn fjortis gutter da..Er en gutt intresert så vil han jo ta kontakt før eller siden!

Hvorfor lurer du?

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Eller så betyr det at de ikke er intresert men de tør ikke si det ansikt til ansikt..mange feige gutter der ute vet du....

Skrevet

Dersom det er på fest og man har drukket så er man kanskje litt mer ivrig i full tilstand enn man er dagen etter?

Men i edru tilsand? som de over sier, for å lette stemningen.. eller fordi det virker forventet av alle parter rundt?

Skrevet

De tror man er så desp att eneste måten de kan kvitte seg med masingen er om de ar telefonnummeret. Så har de valget når de kommer hjem om de enten ringer eller om det går i søppla. Jeg bestemte meg aldri for å sitte ved telefonen så her var det jeg som fikk telefonnummerne =0) Så kunne jeg velge om det ente i søppla eller om det ble en date av det =0) Ta kontroll jenter =0)

Skrevet

I de fleste tilfeller så pyser de nok ut..

Med noen øl innabords så virker det som en KJEMPE ide å ringe deg eller sende en sms dagen etter, men når rusen gir seg og hverdagen slår inn så virker det kanskje litt skummelt... og kanskje også litt flaut..

Du får begynne å få nr til gutten fra nå av.. så kan du ta kontakt i stede for;)

Skrevet

Hvis jeg har lyst til å ha mer kontakt med noen jeg møter så ber jeg om nr, men tilfeldighetene blei slik at han måtte ha nr mitt, og han har selvfølgelig ikke skrevet noe til meg...og jeg kan jo ikke la vær å tenke på det siden han var drømmemannen min!:-/

Skrevet

Gutter som faktisk er interesserte finner deg uansett egentlig. Selv har jeg alltid vært vanskelig på å gå ut nummeret mitt, men disse guttene har da funnet meg uansett:) Den som leter finner, vet du! hihi... De tre jeg har gitt ut nummeret mitt til, har alle halveis hengt over dørstokken en time senere... Alle har ringt meg opp igjen, så jeg kjenner ikke til den type gutt du beskriver her! Hihi...

Hver gang jeg leser noe fra deg har du jo funnet drømmemannen da......

Skrevet

Du vet vix, man må kysse mange frokser før man finner prinsen og de fleste vet at når man møter en er det fort gjort å føle han er drømmemannen til man oppdager at det var litt hastig å tro, man blir litt blind i den første stormende forelskelsen i starten, men det er da lov det:)

Skader det deg å lese det?

Skrevet

Hø? Hva har jeg gått glipp av? Hvor har jeg møtt drømmemannen? Var det snakk om han i slengbuksene som var homo eller han i slengbuksene som så ut som Johnny Depp?

Skrevet

Sikter du til meg eller vix nå?

Skrevet

Ikke bry dere om Vix. Hun kjeder seg hjemme, klarer knapt forflytte seg ... den eneste moroa hun har er å lage litt bråk her inne når hun en sjelden gang har tid.

Skrevet

Herregud da riga, du vet jo at vi skal bli lesbiske og gifte oss, så drar vi til danmark og fikser barn, går gravide og jævlige samtidig og lever lykkelig ever after^^

Skrevet

Ja du har rett i det, noen menensker må bare trekke andre ned for å føle seg bedre selv.

Skrevet

Med du da...med den nye ekteskapsloven trenger vi ikke dra til Danmark! Har ikke lyst på noen halvt danske unger!:P Men hvordan blir dette...skal vi gifte oss i Oslo eller i Trondheim? Kanskje vi kan bli det første lesbiske paret som gifter seg i Nidarosdommen!;-)

Skrevet

Ha ha! Godt par(t)ert!

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Deg snuppa! Syns ikke Vix skrev noe stygt

Skrevet

Vi gifter oss i domen og tar bryllupsnatten i sakrestiet (er det slik det skrives?) :P

Skrevet

Fordi de har fått litt for mye å drikke kanskje.....så når de er edru dagen etter er de ikke like tøffe eller de har forandre mening.

Skrevet

Jeg synes hun gjorde det pus, hun hintet til at riga "alltid" møter drømmenannen, type åå så plagsomt.. Hun hintet også til at hun er så flott at ingen lar være å ringe henne, type da er riga ikke flott nok siden hun ikke hører noe fra mr right.

Men for all del, vi kan jo oppfatte ting forskjellig, jeg synes i allefall at hun virker nedlatende.

Skrevet

Ja!^^ Og bryllupsreisa til Roma!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...