Stolt mamma og englemamma Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 tenkte kanskje å rpøve det denne mnd:) hva heter den dere bruker og når begynner dere å bruke den? tusen takk til dere som svarer;)
gullfisken * gravide* :) Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 eg har brugt solvipect. men du kan åg prøva bisolvon 8mg kapsler/tabletter... di smage iiiingenting mens solvipect e en blanding av fisherman å ht and sweet, hehe
Stolt mamma og englemamma Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 uff, hot`n sweet og fisherman hørtes ikkje bra ut! hehe. ja, kanskje eg skal prøve bisolvon i stedet da. tusen takk:)
gullfisken * gravide* :) Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 bare hyggeligt! men ta 3x2 dagligt fra 3dager før el-1dag over el. pakken er gul å står under forkjølelse tror eg på apoteket, er ikke dyr heller lykke til!!
Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Ja hvorfor bruker man hostesaft?? Jeg har brukt det denne perioden ettersom jeg er forkjøla...men ellers har jeg ikke peil på graviditet og hostesaft... Why?????
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Hei. Hostesaft og slimløsende tabletter brukes for å gjøre el-slimet mer tynntflytende. Dette hjelper sædcellene i og med at det da blir lettere for dem å svømme. Kommer lengre uten å slite seg helt ut da hehe. Lykke til med prøvinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå