Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke blandet meg inn i diskusjonen om håret ditt de siste dagene, men måtte jo inn og kikke på bildet da.

Og jeg er stort sett brutalt ærlig, har tenkt å være det nå også og håper du setter pris på det for det dét er, nemlig godt ment:)

Fargen er helt feil for deg, med dine trekk og farger burde det lyseste fargevalget vært askeblondt.

Når det kommer til hvordan det er klippet synes jeg ikke nakken er for kort og extentions er vel egentlig ikke nødvendig. Med en annen, gjerne veldig mørk farge, kanskje med lilla/rødtone i vil frisyren være veldig fin til ansiktet ditt:) Akkurat som den er!

Litt styling i luggen og luft i den så er det jo en veldig grei frisyre, med mye potensiale for senere korreksjon dersom du vedvarende ikke er fornøyd:)

Og du, samme hvordan du ser ut på håret, så er du fremdeles en vakker dame vettu!

Ikke prøv å si imot engang, jeg vet at det bare er selvtilliten og ikke det faktiske speilbildet som prater;) *flire*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk tillamora mi......

Jeg syns frisyren i seg selv er ganske stilig, men ikke på meg. Jeg hadde jo med meg bilde av hvordan det skulle være, og det er så langt i fra som det går an å få det (nesten...) Jeg hadde aldri valgt hverken å bli lys eller å klippe så mye av håret hvis jeg visste hvordan det kom til å bli. Det var DEN frisyren jeg ville ha, ikke denne halvveis stygge potteklippen som gjør at jeg ser helt jævlig ut:-(

Jeg er nok overfokusert på at jeg ikke liker det fordi jeg er så skuffet og lei meg. Frisørbesøket skulle få meg opp, ikke dra meg ned. Men det var akkurat det som skjedde.

Hun foreslo å farge det rødt da. Har hatt det rødt to ganger før, ligger bl.a. et bilde på siste side på albumet mitt (link fra profilen.) Men jeg føler ikke at jeg er helt der. Tror jeg må bare farge det helt mørkt igjen. Det er så utrolig vanskelig. For jeg vet at jeg ikke kommer til å bli 100% fornøyd uansett. Håret er alt for kort til det:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...