hope<3<3 Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Det går faktisk ikke såå seint lengre , men vil jo helst komme til 12 uker :) hvordan går det jenter?==)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jaaaa =D 8+5 idag.. telte feil. men 8+5 var rett =D E veldig kvalm, spyr når eg ikke får i meg mat.=( Trøtt døgne rundt. Vondt i puppene. Luft i magen. Koss går det me deg?
hope<3<3 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Er ikke så mye kvalm lengre heldigvis. Men sinnsykt trøtt hele dagen, ømme pupper !! Føler meg stor å oppblåst hehe;) Men ellers fin form
Giinaღ Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Jepp, 8+5 her (ifølge menstermin) Formen er bra. Den lille kvalmen jeg hadde kjenner jeg ikke lenger. Puppene er fortsatt litt ømme i perioder og har vokst seg ganske så fine hehe. Også litt ettermiddagstrøtt. Ellers lite å melde. Har til og med kommet meg på trening i dag, yohoo!!!! Men JA, det går sakte fremover... Når skal dere til lege/jordmor? Har bestilt time hos jordmor, bare, i uke 12. Blir spennende!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Så greit eg e ganske deppa også eg.. kjenner du noe til det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå