Gå til innhold

Sorry jenter..Jeg MÅ bare spørre (ang ROCKERING)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som hev dere på bølgen for en stund siden.. Holder dere fortsatt på? Hvor fort ser dere resultater?

Tenkte å fikse meg en rockering.. Må stramme opp litt. Hvor mye bruker dere den hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min står bakerst i klesskapet, men jeg er 8 kg i minus alikevel=)

Skrevet

jeg rocker alltid for mye første gangen,sånn at jeg får kjempevondt og ikke kan rocke mer på flere dager.....og så glemmer jeg at jeg har den.....og så går det en måned.....og så gjør jeg det samme på nytt igjen *ler*

så jeg har ikke gått ned noe ennå,men merker at det er bra trening den ene dagen jeg holder på hver gang=)

Skrevet

Hahaha.. Ja, jeg tenkte meg det! Men 8 kg er jo knallbra! Har du målt hvor mange cm du har mista da?

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Min skal fram i morra... vært travelt i det siste, og alt har skeia helt ut. Men nå altså!! :-)

Men litt effekt har den hatt den tida jeg har brukt den, jeg har tatt i bruk et par gamle bukser igjen:)

Men de blåmerkene, de kommer bort når teknikken kommer seg. Når ringen treffer hoftene blir det blåsvart uansett, men med litt teknikk greier jeg å holde den høyere oppe. Så det er bare å trene med blåmerker

Skrevet

alt jeg vet er at den funker og at jeg må bli like flink som jeg var igjen! :D

det er som med all annen trening, man må forsette den gode trenden.. men det er ikke alltid så lett!

Skrevet

Jeg har nettop fått den, og har bare rocket noen dager. Jeg har lest en del her inne om alle som har fått vondt og blåmerker, så jeg startet med 1 minutt første dagen, og legger til et minutt hver dag. Har ikke fått blåmerker. Det er vondt de første sekundene, så er det ok.

Morsomt er det også, og til stor underholdning for store og små her i huset :) Bare husk at en rockering tar stor plass når man rocker, så sørg for å stå et sted der du ikke risikerer å rive ned det meste rundt deg :)

Jeg sørger for at min står sånn til at jeg ikke kan unngå å se den i løpet av dagen, sånn at jeg er helt sikker på å få rocket hver dag.

Skrevet

Har også brukt min hver dag siden jeg fikk den, ca 1 1/2 uke nå!!

Startet rolig med ett minutt, og er oppe i ca 10 min nå.. ett minutt ekstra pr dag! Merker ikke nå særlig forskjell enda, men satser på det er like rundt hjørnet;)

Jeg har den stående i stua, slik at jeg ser den hver dag, da blir det ikke glemt:) Dessuten er det morsomt:)

Skrevet

noen spesiell type rockering dere bruker da eller sånn vanlig en du får kjøpt på lekebutikken?

*vil også prøve* ;))

Skrevet

Dette er tunge rockeringer som er "ruglete" på innsiden, og en del tykkere enn vanlige rockeringer. Tar skikkelig :)

Jeg kjøpte min gjennom http://www.rockeringer.no/. Det finnes flere nettsteder du kan få kjøpt dem, og til litt ulike priser, men de er uansett en del dyrere enn de du får kjøpt i lekebutikken.

Skrevet

skjønner :) Takk skal du ha. da må jeg inn der å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...