Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 noen som aner om det er bilstol på timesekspressen? gutten min er 7kg!
Mammaen til Isak Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 De har bilstol, men bare forovervendt. Vil du ha bakovervendt ¨må du ha med selv. Var i allefall det siste jeg hørte.
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 okey, er det kombistol da?
Gjest fantasiløs Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Du må ringe og bestille i forveien. Det måtte jeg. De satte kun ett sete inn i bussen og dersom det gikk på noen før meg med barn, ville jeg stått uten sete... Ikke særlig smart... Og første bussen hadde de glemt å sette det inn på. Så jeg måtte vente til neste...
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Tydelig litt ulik praksis her for eg ville nemlig reservere det sete til sønnen min ein gong og fikk beskjed om at det ikkje gjekk ann. Men at dei var lite i bruk så det kom nok ikkje til å bli noko problem, var ikkje timebussen direkte, men bussen går ofte bare ikkje heile døgnet. Det har gått bra til nå, men eg har opplevd at dei kan vera vannskelige å feste rett, sitter ikkje fast på ein måte, og da er det jo liten vits med sete spør du meg. Så bussane eg har bruka burde få seg seter som er lette å feste og som da sitter rett og trygt.
mammaen til Luca Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Jeg tok timebussen en gang tidligere, og jeg måtte ha Luca i bagen til dypvogna, for de hadde ikke sete. Vogna satte de under bussen, da det var trappeoppgang i bakdøra. Jeg prøvde å forklare at han da ville være sikrere i mine armer på fanget i tilfelle noe skulle kje, men sjåføren sa at da ville jeg få bot! Så han måtte ligge i bagen som sto på gulvet ved føttene mine, for fikk ikke bagen over setet. Idiotiske regler. Satt å tenkte noen gloser da, ja. Så ikke mer buss for meg. Kjører heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå