Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så noen her inne skrev at man kun kan bruke Cerazette dersom man ammer, ingenting annet.

Stemmer dette?

Hva bruker dere?

(dette da av hormonprevensjon, skjønner selv at pessar og dong neppe påvirker ammingen nevneverdig)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun hørt om Cerazette til ammende... Brukte det selv i ca 2 uker, men sluttet da jeg ble et hormonmonster.... Møkkapiller... ;) (Selv om de skal inneholde minimalt med hormoner...) Funket ikke for meg i hvert fall.

Skrevet

jeg fikk minipiller, var det eneste alternativet for meg, men husker ikke hva de heter for gikk på de i litt over 1 uke før jeg hadde prikker overhele meg..

Skrevet

Man kan bruke minipiller også, men da må man huske å ta pillen til samme tid hver dag. Det funker ikke for meg, og cerazette synes undertegnede også at er noe møkk, så her har det gått i kjipe donger for alle penga.

Skrevet

Jeg fikk hormonspiral av legen min selvom jeg sa jeg fortsatt fullammet, så går ut fra at det er greit også (hvis ikke har sønnen min fått i seg en del hormoner han ikke burde det siste halvåret...)

Skrevet

Vræl!

Jeg HATER piller og husker ALDRI å ta de, er allergisk for alle donger med glidemiddel og liker ikke spise godteri med papiret på, og spiral har jeg hatt før og vil ALDRI ha igjen...

Hmmm, blir nok et kjipt halvannet/2 år på gubben gitt...

Skrevet

Jeg fullammer og bruker Condulag, er fornøyd hittil:)

Skrevet

Jeg har kobberspiral. Genial. Anbefalles

Skrevet

- som da sikkert er minipillen som de kaller den;)

Skrevet

Hvis det var innsettingen av spiralen som gjør at du aldri skal ha det igjen, så er det noe helt annet enn hvis man ikke har født (vissnok... jeg har bare prøvd etter fødsel og regner med det var før du fødte du prøvde ettersom du har to tette?). Synes ikke det var noe verre enn en vanlig celleprøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...