Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever at 'svigersøstern', og jeg kjemper for og bli gravid/få barn først. Syns det er så dårlig gjort av henne. Hun sendte masse preikemeldinger til meg at vi ikke burde få barn enda.

Vi har vært sammen i 5 år. Og hun og kjærsten = 8 mnd.

Vi snakker aldri sammen, hun bare skrev det en gang da vi sendte litt mld. Fjernt. Jeg skrev selvfølgelig at vi hadde lyst på barn, det er ingen stor hemmelighet lenger. Hun vil kanskje være best, og få oppmerksomhet... ikke veit jeg. Godt og få luftet ut.. Puh... :.(

ikke nok med det, MEN tr kom i dag. og ferien min er over...

:.(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff.. skjønner litt hvordan du har det.. mannen min er tvilling, og broren hans sloss også hele tiden for å gjøre ting først..

Driver og spør oss ut om vi prøver og hvor lenge..

Gidder ikke å snakke med dem om det - de er så dømmende!

Skrevet

langt og kjedelig innlegg, trenger ikke og lese og svare hvis dere ikke gidder ;)

huff, liker ikke svigers i det hele tatt... er tre jenter som kjemper med og være mye bedre enn meg hele tiden. Vi hakke noe til felles, stor aldersforskjell og alt. Men alikevel skal se "plage" meg. Skryte av alt. Til og med samboern min ble lei seg da han hadde kjøpt seg ny bil og skulle fortelle det, tror du ikke hun ene av søsterne (er tre av de) bare pratet om hennes bil hvor bra den var. Samboern min ble lei seg, han sier som regel aldri noe om sånt, men denne gangen sa han det til meg. (ble litt sjokkert da han sa det). jeg var ikke der da det skjedde...

Men da jeg hadde min mening en gang, da ble det bensin på bålet ass... (jeg godkjente ikke at søstern skulle drive og adde min ekskjærste! 10 års forskjell på dem, men hun skulle ha oppmerksomhet.) og det sa jeg fra om, så løy hun om masse annet om meg til familien, ingen tror på meg... jeg er den fæle liksom..

Hadde jeg ikke elsket min kjære så høyt som jeg gjør så tror jeg rett og slett ikke at jeg hadde orket og være sammen med han pga familien hans. Rett og slett. Det drar så mye krefter ut av meg, og er mye deppa pga løyner og oppdiktet ting!

HM. Ja ja. Håper jeg får en liten trøst snart da, om en mnd. Siden jeg "må" ha hans familie, så MÅ jeg vil ikke ha Tante Rød på besøk...

haha sorry for en langt og sytete innlegg,

dere trenger ikke og svare..

Skrevet

uff, det skal ikke være lett altså..

Heldig er svigers og søstrene hans herlige!!

Bare denne ene broren som er ufordragelig.. Men de bor laaangt unna :) Heldigvis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...