Gå til innhold

2 aug grillings hos Fru Strand, hvem kommer?


Frustrand

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott initiativ, Maria! Dette skulle vi gjerne vært med på, men dessverre er vi i bryllup nordpå den helga:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detaljer:-)

Herved inviteres alle mai mammaer og mai pappaer til spleise grillings i bakgården til Fru Strand! Det blir super digg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallå! Jeg var SÅ klar for grillings hos dere M, men jeg tror ikke at jeg er tilbake i Oslo til da.. Men dersom jeg er det, så drar jeg med meg både Halvard og Johannes :) Gir mer lyd ifra meg når jeg vet mer..

 

Ha en super sommer så lenge alle mai-mammaer!

 

klem S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei Maria.

Vi hadde tenkt å komme, men så skal vi ha barnedåp den helga desverre for oss.

Håper dere har hatt en fin sommer.

Fortsatt god sommer!

 

Klem L og O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gumman!

 

Klokken 16 begynner morroa:-) Kult at storebror blir med! Eilert sundtsgate 11 C er adressen. Send en mail til min postkasse for telefonnummer.

Gleder meg!

 

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Driver og titter innom disse sidene innimellom, og må si at jeg er skikkelig misunnelig på godværet dere har derhjemme! Skulle gitt mye for en grillings med dere nå!! Det var 9 grader og styrtregn + lyn og torden i Sydney i dag...

Uansett, ville bare si hei og kos dere masse i deilige sommer Oslo - på alle trilleturer og grilltreff!

 

Masse klemmer fra Ragna og Freya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. ser ut til at vi ikke rekker frem til Oslo i tide til å få bli med på moroa i Eilert Sundtsgate på lørdag :/ Kos dere masse da! Og håper at vi kan bli med neste gang ihvertfall...

 

Silje+Johannes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at hittil har 10 voksne og 5 babyer + en lillebror meldt sin intresse:-) Ved dårlig vær er vi i leiliheta mi:-)

 

Klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar vi i bruk kjøkkenet hjemme hos meg! Hvem kunne tro det måtte regne på denne måten?

Eilert Sundtsgate 11 C, for dem som ikke fått med seg dette.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...