blirjegsnartmamma Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Enda ei av mine venninner som ikke skulle ha barn, er blitt gravid.. Mens vi prøver alt vi kan og sloss mot naturen som best vi kan nå. Blir så trist og lei meg, mannen min blir bekymret fordi jeg går så langt ned i humøret.. Og det verste er at jeg blir "slem" mot ham. Kjefter og smeller og er nesten litt ufin.. Han prøver å være tålmodig og sier han skjønner meg - men jeg kan ikke tenke meg at han vet hvordan det føles! Føler meg så mye mindre kvinnelig!! Er jo glad fordi de skal ha barn, er jo kjempekoselig! Men de ville ikke ha..... Det vil jeg..
boble <3 Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Forstår dere kjempe godt jeg, kan umulig være lett å prøve og prøve for å se andre lykkes uten at de prøver... Kan nok ikke si noe for å trøste annet enn lykke til, håper det klaffer snart:0)
blirjegsnartmamma Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 Er helt grusomt! Vil jo ikke være slem mot mannen min, men klarer ikke å se at jeg er det før det er for sent.. Har PCOS og også fått vite at jeg har endometriose.. Ventet mensen 22 februar, men den er enda ikke kommet. Føler meg helt ubrukelig! Vi har prøvd i 8 mnd, og er bare i 3 pp.. Tenk det da! Vet det ikke er lenge da... Egentlig.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.... Kommer ikke inn til mer undersøkelser heller, fordi det ikke står om liv.. De kan bare utsette og utsette selvom jeg har fått henvisning,, Hvordan er det med deg da Mine?
ikø29 Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Skjønner vedlig godt hvordan du har det... "Alle Andre" blir gravide og vi prøver og prøver. Har hatt en runde med prøverør. Gikk bra men mistet. Vi er i 21pp og det er ikke alltid like lett å holde motet oppe.. Det går best når jeg er sammen med andre uten barn. Det er vanskelig å være rundt voksende mager og små barn. Som du sier snartmamma, det er ikke fordi jeg ikke unner andre å bli gravide det er bare det at jeg skulle så inderlig ønske at det var vår tur nå!!!! Det er lov å være lei seg når en har det vondt. Trist at det går utover forholdet deres. Det var litt anspendt mellom oss når vi fant ut vi trengte hjelp og dette har gått seg til. Nå har vi innset realitetene og har det veldig bra sammen. Jeg håper dere får det på samme måten... Håper det går deres vei snart..
blirjegsnartmamma Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2008 Uff, får dårlig samvittighet når jeg ser dere som har prøvd så lenge.. Vi har lagt litt planer nå da.. Hvis det ikke har skjedd noe til jul, skal vi kjøpe hund.. Så får det bli babyen vår. Jeg vil egentlig bare at det skal skje noe med kroppen min.. Bare det å få mensen igjen hadde vært fantastisk! Har nesten glemt hvordan det er Er jo 123 dager siden jeg skulle hatt mensen.. Skulle jo hatt det ca 4 ganger på denne tiden!!!
ikø29 Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Får du ikke hjelp hos legen? Det er jo medisiner som kan sette i gang mensen... Jeg vet for lite om dine "plager" men jeg har lest om flere som har fått hejlp til å stabilisere syklusen med hjelp av akupunktur.. Det er kanskje verd et forsøk?! Og du- ikke ha dårlig samvittighet. Din sorg er din sorg. Den kan aldri måles opp mot noen andre sin..
blirjegsnartmamma Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2008 Fastlegen min kan ikke gjøre mer.. Må til spesialist for å få medisiner, og har fått henvisning, men det er de som ikke har tid til meg. Fikk et brev fra sykehuset der det sto at "siden det ikke dtår om liv" så sto jeg i kø.. Det er nå 1 mnd siden. Jeg prøver noe naturmedisin nå, bare for å få igang mensen igjen, så får vi se. Kanskje det hjelper!
ikø29 Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Isj så slitsomt når de ikke tar deg på alvor!!! Jeg håpr du får orden å syklusene og at spiren sitter om ikke så alt for lenge..:-)
Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Uff...ja jeg kjenner meg igjen.. Flere jeg kjenner har blitt gravide uten å ville eller ønske det. Heldigvis har det løst seg... Jeg har hatt lyst på barn lenge, men vi har ikke vært helt klare...eller mannen min har ikke vær helt klar...og vi har ikke vært gift før nå (viktig for oss) Nå føler vi oss klare! Det kommer nok skal vi se Alle sammen greier det etterhvert. Bare vent å se! Jeg har 2 katter og en hundevalp... Lov å håpe det hjelper meg til å beholde roen. (hvem lurer seg selv her? = JEG)
blirjegsnartmamma Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2008 vi også tenker på hund.. Men det blir som en erstatning, og det vil jeg ikke! Er jo ingen erstatning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå