Trine & co Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 AAAAARRRGGGHHH. Vi fikk skatteoppgjøret i dag, som forsåvidt er bra, MEN, på sambo sin hadde vi ført opp 9818 som foreldrefradrag, og vi fikk da inntrykk av at ved å føre opp dette, ville vi få tilbake mer, men han har bare fått det som stod på selvangivelsen pluss renter. Grunnen til at bhg ikke var ført opp er at det er en privat bhg. Skal vi virkelig ikke få tilbake mer når vi fører opp dette?
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jo det skal dere. Høres ut som om dere burde klage på likningen om det ikke er tatt med. Dere skal jo ha tilbake 28 prosent eller noe sånt av det dere har hatt i utgifter til barnepass.
sydilla Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 jeg trodde man fikk igjen 28% av inntil 30000... Vi har privat barnehage og får det. Sjekk det opp :-) Klagefrist er 10 august.
Trine & co Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 Det var det jeg mente jeg og, det stod jo at vi hadde ført det opp, men det hdde lissom ikke kommet med i utregningen. Men da skal jeg ta en telefon i morgen i lunsjen min og spørre hvordan jeg går videre. Det er jo litt de skylder oss og, c 2000 tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå