Gå til innhold

Asker/ Bærum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker tanken på å flytte dit, men sliter litt med å finne en ok pris på leilighet og standard nok til å bo med ett barn.

Noen som vet hvor det er ok å bo? Hvor mye betaler dere for hvor stort og hvor?

Og hvem område er bra og hvem områder bør man styre unna?

Hvem barneskole er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Bærum, og er oppvokst her, så godt kjent :o)

Hvor bor du nå da?

Jeg bor på Bærums Verk, betaler 7000 for en 70 kvm terrasse leilighet, heldig m denne prisen, syyyykt dyrt ellers rundt her. 1 1/2 soverom (et uten vindu), så det fungerer greit her.

Synes egentlig det virker bra å bo hvor som helst i bærum jeg, og ikke kjennskap til alle skolene, jeg har gått på Bryn skole når jeg var liten, ligger mellom Rykkinn og Kolsås. Bærum Øst er desidert det dyreste området å leie, mens Bærum Vest (her hvor jeg bor!) er "billigst".

Jeg ville forresten styrt unna blokkene på Dønski, der er det mye rart som bor, narko osv...

Bare spør om du lurer på noe!

Skrevet

Titter også etter bolig i Bærum da det ser ut som om jeg blir alenemamma ganske snart. Desverre.... Ønsker å kjøpe og skal nok kanskje klare å få til å kjøpe en toroms, er på utkikk etter noe slikt som du har Mulan, med mulighet for å ordne 2 "soverom" ved siden av stue og kjøkken. Eventuelt får jeg sove på stuen. Mini skal uansett få eget rom selv om han enda er liten.

Hvordan er det egentlig å leve som alenemamma i Bærum? Synes jeg ser lykkelige kjerne-familier hvor enn jeg ser;)

Skrevet

Det er ikke bare kjernefamilier i Bærum, nei :-). Jeg bor i en tre etasjers blokk. Det er 12 leiligheter i oppgangen, og tilfeldigvis er 7 av dem bebodd av alenemødre i ulike aldre... De fleste ser relativt lykkelige ut også, det er vel noe med at når bruddet ligger litt tilbake i tid har de fleste funnet roen og trives tross alt.

Og Mulan: du er sykt heldig med den leieprisen. Den er rå!

Skrevet

eiksmarka er hyggelig.

om du jobber i oslo er det kanskje praktisk å bo langs østeråsbanen? kort vei inn til byen, og mange grønne områder mellom eiksmarka og østerås. jar er også veldig hyggelig, bytrikken går dit.

Skrevet

Hvordan er gullhella? Noen som vet?

Skrevet

Tror Gullhella er fint =) Kommer an på hva du er vant med, jeg ville ikke bodd der tror jeg, for tror det ligger litt for avsides... Ikke godt kjent der, så vet ikke hundre prosent.. Men jeg vil ha gangavstand i det minste til matbutikk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...