Gå til innhold

Til dere som har 3 barn:) Jeg lurer... .. .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere:)

Vi har nå ei datter på 2 år og en sønn på 3 måneder... Og vi planlegger nummer 3 (eller for å si det sånn kan jo spiren være på plass når som helst). Elsker barn og har masse å gi,, føler jeg hvertfall =)

Noen som kan si litt om det å få nummer 3? Også "avmyte" det der med at fødsel nummer 3 er den værste kanskje?? Jeg har hatt 2 kjempe fine fødsler (om man kan kalle det det)` *smil*

Takker for alle svar! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg personlig syntes det var "lettere" med tre enn to, pga at jeg ble mye mere roligere selv. stressa ikke så mye lenger:)

tredje fødselen var den mest intense av alle fem, men også den som var "best", det gikk så fort. plopp så var han ute liksom,hehe!!

Skrevet

3 fødselen ble den letteste og minst smertefulle for meg, untatt akkurat når han kom ut, men det var mest fordi han kom med knytteneven inntil hode, ellers tror jeg det hadde vært bedre. Her var minstemann en veldig krevende baby som liten og derfor ble det slitsomt med tre barn i starten, men jeg synes det går seg til nå. Han er 1 år. Det jeg merker mest nå er egentlig at det er vanskligere å få tilfredstilt alle barnas behov når f.eks 1 åringen ikke vil være ute så lenge (sutrer fort når det regner) og de to eldste vil være lenge ute, gå lang tur osv. Det er liksom ikke så stort nivåforskjell mellom nummer 1 og 2 (23 mnd mellom), men det begynner å bli stort mellom nummer 1 og 3 (4,5 år mellom) og da krever det mer å tilpasse aktivitetene til alle tre. Ville dog aldri ha byttet! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...