Gå til innhold

billån? lett å få?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en inntekt på ca 18 000 før skatt.. men blir student til høsten..

har 20 000 oppspart .. noen som har litt peiling som tror det vil være vanskelig å få lånt 30 000?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt ann på om du har en plan for hvordan du skal betale det tilbake til høsten.

Er ikke vits i å ta opp lån som man ikke kan betjene.

Derimot om du stiller i banken med en god oversikt over kostnadene og inntektene dere kommer til å ha til høsten. Og kan vise til at dette er gjennomtenkt og overveid fra deres side så er det nok lett å få lån.

Derimot om dere ser at dette aldri kommer til å gå bra økonomisk. Så er det nok ikke så lurt å ta opp lån nå...

Skrevet

eg vet at eg kommer til å klare det helt fint, er mer engstelig for å ikkje klare legge det godt nok fram for banken, men kanskje eg skal bruke litt tid på akkuratt det...

Skrevet

Om du har skandiabanken kan du ta opp bilån der. Tror nok ikke det vil være noe problem å låne 30 000 til bil.

Skrevet

Jeg har hørt (men det er mulig det er feil) at det er lettere å få lån til dyrere bil. Det er fordi at en bil til 50000 ikke er verdt stort som sikkerhet for lånet. Jeg hadde en venninne som egentlig ville kjøpe en bil til 50000, men fikk ikke lån.

115000 derimot, det gikk greit.

Sprøtt.

Skrevet

jaha, burde ta opp mer lån å kjøpe en bil som drar mannfolk da?hehe

eg slengte nå inn en nettsøknad nå, så får vi se ka de sier:)

Skrevet

Hehe:) Sliter med det samme her.

Jeg fikk ikke lån til billig bil, men får glatt lån på 180 000 til en nyere modell!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...