lilliana Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 hei har vært på ultralyd der de har oppdaget at prinsen min har utvidet nyrebekken på høyre side. dette skal nå følges opp resten av svangerskapet. men hva har dette og si for gutten min? må han opereres? varige men? noen som har erfaring? vet noe? på forhånd takk:/
Denishil Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Hei hei Min lille prins hadde også utvidet nyrebekken, men på begge sider og vi ble sendt til nasjonalt senter for fostermedisin for videre utredning og ble tett oppfulgt gjennom svangerskapet. Dersom det ble så mye at de trodde han trengte en operasjon måtte jeg føde i Trondheim slik at de kunne operere han med det samme, noe vi heldigvis slapp da det rettet seg under veis =) Følgene av det kan være at han ikke får ut urinen sin, men siden de følger deg opp vil de gi deg info under veis. Dersom alt ser "bra" ut frem til fødsel og han tisser vil du bli innkalt til en ultralyd kontroll når han er 6 uker eller noe slik. Dette går nok helt fint skal du se =) Lykke til videre med den lille prinsen din
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 så lenge de følger det opp vil alt gå bra... er tante til ei på 2,5 år... har slitt litt med nyrebekkenbetenelse pga dette, men alt har begynt å gjevne seg ut nå... blir mest sansynlig helt frisk og "normal" igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå