Yada Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Og da tenker jeg med litt størrelse på hjulene. Ikke de med bittesmå forhjul. Feks som Teutonia Spirit, bare som firehjuling.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Alle de 4-hjulingene jeg har sett med svingbare hjul har små hjul, type handlevognhjul ++ F.eksempel Emmaljunga City Cerox 360, Teutonia Lambda/Mistral/Fun, Bugaboo og Brio Sing
babypåvegerdritalei Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Sjekk emmaljunga (emmaljunga.se) sine sider og se på City jet og city cross. Teutonia har også et sånt understell, men vet ikke hva det heter. Ei i forrige barselgruppe hadde nemlig det, men den vogna var jo kjøpt Tyskland, så kanskje større utvalg der?? Det er i alle fall ikke umulig å få tak i sannsynligvis. Sjekk denne siden: http://www.teutonia.de/index.php?id=703.
babypåvegerdritalei Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Og så elste jeg innlegget ditt en gang til...så da var ikke svaret mitt så mye hjelp i - mye små hjul ute og går!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Emmaljunga City Jet ja, den har større hjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå